Monday, May 7, 2012

YAHUDI RAHSIA AGENDA YAHUDI 9

PROTOKOL NO. 9

Pemakaian prinsip-prinsip berkenaan dgn pertubuhan rahasia dalam perkara mendidik rakyat. Semboyan Masonik. Pengertian Anti-Semitisme. Pemerintahan diktator tentang masonry. Keganasan. Siapakah adalah hamba tentang masonry. Pengertian "tajam mata" dan "buta" kuasa-kuasa "goyim" negeri. Kerukunan antara kuasa dan mob. Lesen liberalisme. Penyitaan pendidikan dan latihan. Teori yang salah. Tafsiran undang-undang. "Undergrounds" (metropolitains).


Dalam mengguna pakai prinsip kita biarkan perhatian akan dibayar kepada ciri-ciri rakyat yang negara anda tinggal dan bertindak; 1 am, permohonan serupa daripada mereka, sehingga masa sebagai rakyat hendaklah telah semula-pendidikan kepada corak kami, tidak boleh mempunyai kejayaan. Tetapi dengan menghampiri permohonan mereka berhati-hati anda akan melihat bahawa bukan satu dekad akan lulus sebelum watak yang paling degil akan berubah dan kita akan menambah orang baru kepada barisan yang telah ditewaskan oleh kami.
Perkataan liberal, yang kesan kata-kata semboyan berkenaan dgn pertubuhan kebatinan kita, iaitu, "Kebebasan, Kesaksamaan, Persaudaraan," akan, apabila kita datang ke dalam kerajaan kita, ditukar oleh kami ke dalam perkataan tidak lagi semboyan 1, tetapi hanya satu ungkapan idealisme, iaitu, menjadi: "Hak kebebasan, yang kewajipan kesaksamaan, yang ideal persaudaraan." Bahawa adalah bagaimana kita akan meletakkan, dan jadi kami akan menangkap lembu jantan oleh tanduk ... DE FACTO kita telah dihapuskan segala jenis pemerintahan kecuali kita sendiri, walaupun de jure masih terdapat banyak mereka dengan baik. Pada masa kini, jika ada menimbulkan bantahan terhadap kami hanya Pro-Forma ini atas budi bicara kami dan dengan arahan kami, Semitisme PENCEGAHAN mereka yang amat diperlukan untuk AS BAGI PENGURUSAN saudara-saudara kami yang kurang. Saya tidak akan membuat penjelasan lanjut, perkara ini telah membentuk subjek perbincangan yang berulang di kalangan kita.
Bagi kami tidak ada cek untuk menghadkan pelbagai aktiviti kami. Wujud Super Kerajaan kita dalam keadaan undang-undang tambahan yang diterangkan dalam istilah yang diterima oleh perkataan bertenaga dan secara paksa - Diktator. Saya dalam kedudukan untuk memberitahu anda dengan hati nurani yang jelas bahawa pada masa yang sepatutnya kita, undang-undang-pemberi hendaklah melaksanakan penghakiman dan hukuman, kita akan membunuh dan kami akan meluangkan, kita sebagai ketua semua anggota tentera kami, telah dipasang pada kuda dari pemimpin. Kita memerintah dengan daya kemahuan, kerana di tangan kita adalah serpihan pihak berkuasa sekali, kini dikalahkan oleh kami. DAN SENJATA DALAM TANGAN cita-cita tanpa had, kerakusan PEMBAKARAN, dendam tanpa belas kasihan, kebencian dan niat jahatnya.
ADALAH DARI Amerika Syarikat BAHAWA keganasan KUTIPAN SEMUA-menyelubungi. KAMI ADA ORANG PERKHIDMATAN KAMI SEMUA PENDAPAT, semua doktrin, RESTORATING MONARCHISTS, penghasut, sosialis, KOMUNIS, DAN pemimpi utopia JENIS SETIAP. Kami telah dimanfaatkan mereka semua tugas: SETIAP YANG MEREKA AKAUN SENDIRI adalah membosankan AWAY PADA sisa akhir KUASA, ADALAH MENUJU untuk menggulingkan SEMUA BORANG DITUBUHKAN PERINTAH. Oleh ini bertindak semua Negara dalam penyeksaan; mereka menyeru kepada ketenangan, bersedia untuk berkorban segala-galanya untuk keamanan, tetapi kita tidak akan memberikan mereka keamanan sehingga mereka secara terbuka mengakui antarabangsa Super-Kerajaan, dan dengan kesadrahan.
Rakyat telah menimbulkan menggonggong tentang keperluan menyelesaikan soalan Sosialisme melalui perjanjian antarabangsa. BAHAGIAN KE PIHAK PECAHAN TELAH DIBERI MEREKA KE TANGAN, UNTUK, UNTUK MENJALANKAN PERJUANGAN A dipertandingkan SATU MESTI MEMPUNYAI WANG DAN WANG ADALAH DIDALAM TANGAN.
Kita mungkin mempunyai sebab untuk menangkap kesatuan antara pasukan "clearsighted" raja-raja di atas pelamin mereka dan berkuat kuasa "buta" perusuh goy goy, tetapi kami telah mengambil semua langkah yg diperlukan terhadap sebarang kemungkinan itu: antara satu dan berkuat kuasa lain, kita telah mendirikan benteng pertahanan dalam bentuk keganasan bersama antara mereka. Dengan cara ini daya buta rakyat masih sokongan kami dan kami, dan kami hanya, hendaklah menyediakan mereka dengan pemimpin dan, sudah tentu, mengarahkan mereka di sepanjang jalan yang membawa kepada matlamat kami.
Dalam perintah bahawa tangan rusuhan buta tidak boleh membebaskan dirinya dari tangan membimbing kami, kami setiap sekarang dan kemudian mesti memasuki perhubungan yang rapat dengannya, jika tidak sebenarnya secara peribadi, apa-apa pada kadar melalui beberapa dipercaya kebanyakan saudara-saudara kami. Apabila kita diakui sebagai pihak berkuasa sahaja yang akan kita bincangkan dengan mereka secara peribadi di tempat pasaran, dan kita akan mengarahkan mereka mengenai soal politik di bijak itu sebagaimana yang menghidupkannya dalam arah yang sesuai dengan kita.
Siapakah yang akan mengesahkan apa yang diajar di sekolah-sekolah kampung? Tetapi apa yang seorang utusan kerajaan atau raja di atas takhta kebesarannya sendiri boleh mengatakan tidak boleh tetapi menjadi diketahui ke seluruh Negeri, kerana ia akan merebak ke luar negara oleh suara rakyat.
Agar tidak menghapuskan institusi goyim itu sebelum ia adalah masa yang kita telah menyentuh mereka dengan kraf dan makanan istimewa, dan mereka itu sudah berpaut hujung mata air yang menggerakkan mekanisme mereka. Mata air ini terletak dalam erti kata yang ketat tetapi adil perintah; kami telah digantikan oleh lesen huru-hara liberalisme. Kami telah mempunyai tangan kita ke dalam pentadbiran undang-undang ke dalam mengendalikan pilihan raya, ke dalam akhbar ke dalam kebebasan orang, TETAPI KEGIATAN UTAMA KE DALAM PENDIDIKAN DAN LATIHAN SEBAGAI MENJADI YANG SUDUT-batu-DARI KEWUJUDAN A PERCUMA.
KAMI TELAH tertipu, kaget, DAN merosakkan BELIA GOYIM YANG OLEH PENTERNAKAN MEREKA DALAM PRINSIP dan teori YANG DIKENALI KEPADA KAMI UNTUK MENJADI SALAH WALAUPUN IT IS OLEH KAMI BAHAWA MEREKA TELAH berjaya dipupuk.
Di atas undang-undang yang sedia ada tanpa ketara mengubah mereka, dan dengan semata-mata berpusing mereka ke dalam percanggahan-percanggahan tafsiran, kami telah didirikan sesuatu yang muluk dengan cara keputusan. Ini keputusan dijumpai ungkapan pertama dalam fakta bahawa INTERPRETASI melindungi UNDANG-UNDANG: selepas itu mereka sepenuhnya menyembunyikan mereka daripada mata kerajaan yang terhutang kepada kemustahilan membuat apa-apa daripada web kusut perundangan.
Ini adalah asal teori kursus timbang tara.
Anda mungkin mengatakan goyim akan meningkat kepada kami, senjata di tangan jika mereka rasa apa yang sedang berlaku sebelum tiba masanya, tetapi di Barat, kita ada terhadap ini manuver keganasan menggemparkan itu bahawa hati puyuh sangat stoutest - undergrounds, metropolitains , mereka koridor bawah tanah yang, sebelum tiba masanya, akan dipacu di bawah semua ibu dan dari mana ibukota-ibukota itu akan ditiupkan ke udara dengan semua organisasi dan arkib mereka

No comments: