Monday, May 7, 2012

YAHUDI RAHSIA AGENDA YAHUDI 10

PROTOKOL NO. 10

Penampilan luar dalam bidang politik. "Genius" sampah masyarakat. Apa yang dijanjikan oleh Masonik "rampasan kuasa"? Sejagat. Kesombongan. Pemimpin daripada Masonry. Institusi dan fungsi mereka. Racun liberalisme. Perlembagaan - sebuah sekolah discords pihak. Era republik. Presiden - boneka Masonry. Tanggungjawab Presiden. "Panama" Bahagian yang dimainkan oleh dewan timbalan dan presiden. Masonry - kuasa perundangan. Baru republikan perlembagaan. Peralihan berkenaan dgn pertubuhan rahasia "kezaliman." Momen untuk pengisytiharan "Tuhan semua Dunia." Inokulasi penyakit dan tipu daya lain Masonry.


Ke hari saya mula dengan pengulangan apa yang saya katakan sebelum ini, dan saya gampangnya ANDA yang perlu diingati BAHAWA KERAJAAN DAN ORANG ADALAH KANDUNGAN DALAM POLITIK DENGAN penampilan DI LUAR. Dan bagaimana, sesungguhnya, adalah goyim untuk memahami makna yang mendasari perkara apabila wakil-wakil mereka memberikan yang terbaik tenaga mereka untuk menikmati sendiri? Bagi polisi kami, ia adalah satu kepentingan yang terbesar untuk mengambil tahu detail ini, ia akan menjadi bantuan kepada kami apabila kami datang untuk mempertimbangkan pembahagian kuasa, kebebasan bersuara, akhbar, agama (iman), undang-undang persatuan, kesamaan sebelum undang-undang, ketakbolehcabulan harta, rumah kediaman, cukai (idea cukai tersembunyi), daya refleks undang-undang. Semua soalan-soalan ini adalah seperti tidak patut disentuh secara langsung dan secara terbuka sebelum rakyat. Dalam kes-kes yang mana ia sangat diperlukan untuk menyentuh kepada mereka mereka tidak perlu kategori bernama, ia semata-mata mesti diisytiharkan tanpa ekspo terperinci bahawa prinsip-prinsip undang-undang kontemporari diakui oleh kami. Sebab menjaga berdiam diri dalam hal ini adalah bahawa dengan tidak menamakan prinsip kita membiarkan diri kita kebebasan tindakan, untuk menggugurkan ini atau itu keluar daripadanya tanpa menarik notis; jika mereka semua kategori bernama, mereka semua akan muncul telah pun diberikan.
Rusuhan cintakan kasih sayang dan penghormatan khas untuk genius kuasa politik dan menerima semua amalan-amalan mereka keganasan dengan sambutan yang mengagumi: "terhina, baik, ya, ia adalah terhina, tetapi ia pandai ... helah, jika anda suka! , tetapi bagaimana dgn licin dimainkan, bagaimana hebatnya dilakukan, apakah keberanian yang kurang ajar! " . . .
Kita mengira apabila menarik semua negara untuk tugas struktur mendirikan asas yang baru, projek yang telah disediakan oleh kami. Inilah sebabnya mengapa, sebelum segala-galanya, ia amat penting untuk kita melengkapkan diri kita dan untuk menyimpan dalam diri kita bahawa keberanian mutlak melulu dan kekuatan yang sangat menarik semangat yang orang pekerja aktif kami akan memecahkan semua halangan dalam perjalanan kami.
APABILA KAMI TELAH BERJAYA d'etat rampasan kuasa KAMI, KAMI AKAN KATA THEN KEPADA ORANG PELBAGAI: SEGALANYA TELAH PERGI betul-betul teruk, SEMUA TELAH DIPAKAI DARIPADA DENGAN penderitaan. Kita juga musnahkan PUNCA SIKSAAN ANDA WARGANEGARA, ERA, PERBEZAAN COINAGES. ADALAH ANDA DI MERDEKA, KURSUS, melafazkan hukuman SELEPAS AS, TETAPI BOLEH IT mungkin YANG ADIL SATU JIKA ADALAH DISAHKAN OLEH ANDA SEBELUM ANDA MEMBUAT SEBARANG PERBICARAAN APA KAMI MENAWARKAN ANDA. "... THEN WILL MOB THE tetap mengucap tasbih kepada AS DAN BEAR AS UP DI TANGAN MEREKA DALAM TRIUMPH sebulat suara HARAPAN DAN HARAPAN. PENGUNDIAN, YANG KAMI TELAH DIBUAT YANG INSTRUMEN YANG AKAN SET AS di atas takhta DUNIA DENGAN PENGAJARAN WALAUPUN YANG UNIT SANGAT terkecil AHLI PERLUMBAAN MANUSIA untuk mengundi secara CARA BAGI MESYUARAT DAN PERJANJIAN OLEH KUMPULAN, KEMUDIAN AKAN TELAH BERKHIDMAT TUJUAN SYARIKAT DAN AKAN PLAY BAHAGIAN DI KEMUDIAN UNTUK MASA TERAKHIR OLEH kesepakatan A KEINGINAN UNTUK MEMBUAT MENGETAHUI CLOSE WITH US SEBELUM mengutuk Amerika Syarikat.
UNTUK Secure INI KITA MESTI MEMPUNYAI UNDI SEMUA ORANG TANPA KELAS DAN KELAYAKAN KEPUJIAN, untuk menubuhkan suatu majoriti mutlak, yang tidak boleh didapati dari kelas yg memiliki berpendidikan. Dengan cara ini dengan memupuk dalam semua rasa kepentingan diri, kita akan memusnahkan kalangan goyim kepentingan keluarga dan nilai pendidikan dan keluarkan kemungkinan luar membelah minda individu, rusuhan, yang dikendalikan oleh kami, tidak akan membiarkan mereka datang ke hadapan dan tidak memberikan mereka sesuatu pendengaran; ia biasa untuk mendengar kami hanya yang membayar untuk taat dan perhatian. Dengan cara ini, kita akan mewujudkan tenaga perkasa yang buta, yang tidak akan berada dalam kedudukan untuk bergerak ke mana-mana arah tanpa bimbingan ejen-ejen kami ditetapkan pada kepalanya oleh kami sebagai pemimpin rusuhan. Rakyat akan mengemukakan kepada rejim ini kerana ia akan tahu bahawa atas pemimpin-pemimpin ini akan bergantung pendapatan, wang suapan dan menerima semua jenis faedah.
Satu skim kerajaan harus datang siap dibuat dari otak 1, kerana ia tidak akan meraih tegas jika ia dibenarkan akan dibahagikan kepada bahagian-bahagian pecahan dalam minda ramai. Ia adalah dibenarkan, oleh itu, bagi kita untuk mempunyai tahu skim tindakan tetapi tidak untuk membincangkan kalau-kalau kami mengganggu artfulness, saling bergantungan bahagian-bahagian komponen, daya praktikal pengertian rahsia setiap fasal. Untuk membincangkan membuat perubahan dalam buruh jenis ini dengan cara votings banyak menekankan kepada setem semua ratiocinations dan salah faham yang telah gagal untuk menembusi kedalaman dan Pertalian daripada plottings. Kami mahu skim kami untuk menjadi paksaan dan ciptaan yang sesuai. Oleh itu, KAMI TIDAK SEPATUTNYA melemparkan KERJA GENIUS DARI PANDUAN KAMI kepada taringnya mob ataupun syarikat terpilih.
Skim ini tidak akan menjadikan institusi sedia ada terbalik hanya lagi. Mereka hanya akan memberi kesan perubahan dalam ekonomi mereka dan seterusnya dalam gerakan gabungan seluruh kemajuan mereka, yang dengan itu akan diarahkan di sepanjang laluan yang ditetapkan dalam skim kami.
Di bawah pelbagai nama wujud di semua negara kira-kira satu perkara yang sama. Perwakilan, Kementerian, Senat, Majlis Kerajaan Negeri, Kor Undangan dan Eksekutif. Saya tidak perlu menjelaskan kepada anda mekanisme berhubung institusi-institusi ini kepada satu sama lain, kerana anda menyedari semua itu, hanya ambil perhatian hakikat bahawa setiap institusi yang di atas nama sepadan dengan beberapa fungsi penting Negara, dan saya ingin mohon anda kenyataan bahawa perkataan "penting" Saya tidak terpakai kepada institusi tetapi dengan fungsi, akibatnya ia tidak adalah institusi yang penting tetapi fungsi mereka. Institusi-institusi ini telah dibahagikan di antara mereka semua fungsi-fungsi kerajaan - pentadbiran, perundangan, eksekutif, jadi mereka telah datang untuk beroperasi sebagai organ-organ dalam tubuh manusia. Jika kita mencederakan satu bahagian dalam jentera Negeri, Negeri jatuh sakit, seperti badan manusia, dan akan mati.
Apabila kita diperkenalkan ke dalam organisma Negeri racun daripada Liberalisme kulit seluruh politik mengalami perubahan. Negeri telah disita dengan seorang manusia penyakit keracunan darah. Semua yang kekal untuk menunggu akhir daripada penderitaan kematian mereka.
Liberalisme dalam Perlembagaan Negara, yang mengambil tempat apa yang melindungi hanya goyim itu, iaitu, kezaliman dan PERLEMBAGAAN 1, SEPERTI ANDA SIHAT TAHU ADALAH apa-apa selain SEKOLAH DISCORDS, salah faham, pergaduhan, perselisihan, agitations pihak sia-sia , pihak sewenang - dalam perkataan, sebuah sekolah semua yang berfungsi untuk memusnahkan keperibadian aktiviti Negeri. Tribune DARIPADA "TALKERIES" HAS, TIDAK KURANG BERKESAN DARIPADA AKHBAR INI, mengutuk Raja-Raja tidak aktif dan ketidakupayaan, dan dengan itu menjadikan mereka tidak berguna dan diperlukan, yang sebab sesungguhnya mereka telah berada di banyak negara yang digulingkan. THEN IT WAS BAHAWA ERA republik menjadi MUNGKIN DARI Realisasi; DAN IT IALAH KITA digantikan PEMIMPIN OLEH A karikatur KERAJAAN A - OLEH PRESIDEN A, DIAMBIL DARIPADA MOB YANG DARI terkepung DARI MAKHLUK Salvation KAMI, HAMBA KAMI. Ini adalah asas lombong yang kami telah diletakkan di bawah orang goy, saya lebih berkata, di bawah orang-orang goy.
Dalam masa terdekat, kita akan menubuhkan tanggungjawab presiden.
Ketika itu kita hendaklah berada dalam kedudukan untuk mengabaikan bentuk dalam menjalankan melalui perkara-perkara yang boneka peribadi kita akan bertanggungjawab. Apa yang kita peduli jika kalangan mereka yang berjuang untuk kuasa perlu menipis, jika timbul kebuntuan dari kemustahilan mencari presiden, kebuntuan yang akhirnya akan menyebabkan berantakan negara ini?
Dalam perintah bahawa skim kita boleh menghasilkan keputusan ini kita akan mengatur pilihan raya memihak kepada presiden itu seperti yang ada dalam mereka lepas beberapa gelap, dijumpai noda, beberapa "Panama" atau lain-lain - maka mereka akan menjadi agen yang boleh dipercayai untuk pencapaian pelan kami daripada takut ayat-ayat dan dari keinginan semula jadi semua orang yang telah mencapai kuasa, iaitu pengekalan keistimewaan, kelebihan dan penghormatan yang berkaitan dengan pejabat presiden. Ruang timbalan akan memberi perlindungan, akan melindungi, akan memilih presiden, tetapi kita tidak boleh mengambil daripadanya hak untuk mencadangkan baru, atau membuat perubahan dalam undang-undang yang sedia ada, hak ini akan diberikan oleh kami kepada presiden yang bertanggungjawab, boneka di tangan kita. Secara semula jadi, kuasa presiden akan menjadi sasaran untuk setiap bentuk kemungkinan serangan, tetapi kita akan memberikan kepadanya dengan cara-cara pertahanan diri dalam hak rayuan kepada rakyat, untuk keputusan rakyat atas kepala representitives mereka, iaitu, suatu rayuan kepada hamba yang sama, orang yang buta kita - majoriti rusuhan. Bebas daripada ini, kita akan melabur presiden dengan hak mengisytiharkan keadaan perang. Kami akan membenarkan hak ini terakhir atas alasan bahawa presiden sebagai ketua tentera seluruh negara ia mesti ada pada beliau, dalam kes keperluan untuk pertahanan baru republikan perlembagaan, hak untuk mempertahankan yang akan dimiliki kepadanya sebagai wakil yang bertanggungjawab perlembagaan ini.
Ia adalah mudah untuk memahami bahawa dalam keadaan ini, kunci makam akan berada di tangan kita, dan tiada seorang pun di luar diri kita sendiri akan apa-apa lagi terus berkuat kuasa undang-undang.
Di samping itu kita hendaklah, dengan pengenalan baru republikan perlembagaan, mengambil dari Dewan hak interpelasi ke atas langkah-langkah kerajaan, atas alasan memelihara kerahsiaan politik, dan, dengan lebih lanjut kita oleh perlembagaan baru hendaklah mengurangkan bilangan wakil-wakil minimum, dan dengan itu berkadar mengurangkan nafsu politik dan keghairahan untuk politik. Walau bagaimanapun, jika mereka harus, yang hampir tidak boleh dijangka, pecah ke dalam api, walaupun dalam sekurang-kurangnya ini, kita akan membatalkan mereka dengan rayuan kacau dan rujukan kepada majoriti seluruh rakyat .... Apabila presiden akan bergantung pelantikan presiden dan naib presiden Dewan Perniagaan dan Senat. Sebaliknya sesi malar Parlimen kita akan mengurangkan sidang mereka untuk beberapa bulan. Selain itu, presiden, sebagai ketua kuasa eksekutif, akan mempunyai hak untuk memanggil dan membubarkan Parlimen, dan, dalam kes kedua, memanjangkan masa untuk pelantikan satu perhimpunan parlimen yang baru. Tetapi akibat semua ini perbuatan yang pada dasarnya adalah menyalahi undang-undang, tidak patut, terlalu awal untuk pelan kami, jatuh ke atas tanggungjawab yang ditubuhkan oleh kami presiden, KAMI AKAN menghasut MENTERI DAN PEGAWAI LAIN PENTADBIRAN TINGGI TENTANG PRESIDEN KEPADA mengelakkan pelupusan MELAKUKAN DENGAN MENGAMBIL LANGKAH BAGI MEREKA SENDIRI, untuk melakukan yang mereka akan membuat dia kambing hitam di tempat .... Ini sebahagian kita terutama mengesyorkan diberi akan dimainkan oleh Senat, Majlis Negara atau Majlis Menteri-menteri, tetapi tidak rasmi individu Presiden, atas budi bicara kami, mentafsir rasa apa-apa undang-undang yang sedia ada sebagai mengakui pelbagai tafsiran; dia akan terus membatalkan mereka apabila kita menunjukkan kepadanya keperluan untuk berbuat demikian, di samping itu, beliau akan mempunyai hak untuk mencadangkan undang-undang sementara, dan berlepas baru dalam kerja kerajaan berperlembagaan, alasan kedua-duanya bagi satu dan lain-lain keperluan untuk kebajikan tertinggi Negeri.
Oleh langkah-langkah tersebut, kita hendaklah mendapatkan kuasa memusnahkan sedikit demi langkah sedikit demi langkah, semua bahawa pada permulaannya apabila kita masukkan pada hak kita, kita dipaksa untuk memasukkan ke dalam Perlembagaan Negeri bersedia untuk peralihan kepada pemansuhan tak kelihatan segala jenis perlembagaan, dan kemudian masa yang datang kepada untuk memesongkan setiap bentuk kerajaan ke dalam kezaliman KAMI.
Pengiktirafan penganiaya kami juga boleh datang sebelum kemusnahan perlembagaan; saat untuk pengiktirafan ini akan datang apabila rakyat, sama sekali khas yang dipakai oleh penyelewengan dan ketidakcekapan - perkara yang kita hendaklah membuat perkiraan bagi - pemerintah mereka, akan teriak: " jauh dengan mereka dan memberi kita satu raja atas seluruh bumi yang akan menyatukan kita dan menghapuskan punca daripada discords - sempadan, bangsa, agama, hutang Negeri - yang akan memberi kita kedamaian dan ketenangan, yang kita tidak boleh mencari di bawah pemerintah dan wakil-wakil kami. "
Tetapi anda diri sempurna dan tahu bahawa UNTUK MENGEMUKAKAN YANG KEMUNGKINAN pemaparan hasrat TERSEBUT OLEH SEMUA YANG BANGSA IT ADALAH INDISSPENSABLE KEPADA menyusahkan DALAM SEMUA NEGARA HUBUNGAN Rakyat DENGAN kerajaan masing-masing PP SEBAGAI KEPADA benar-benar meletihkan KEMANUSIAAN DENGAN perselisihan, Benci Membenci, PERJUANGAN iri hati, DAN WALAUPUN OLEH PENGGUNAAN penyeksaan, OLEH kebuluran, OLEH inokulasi * PENYAKIT *, OLEH MAHU, PP BAHAWA GOYIM YANG SEE NO ISU LAIN DARIPADA UNTUK AMBIL PERLINDUNGAN DALAM kedaulatan LENGKAP KAMI DALAM WANG DAN segala-galanya.
Tetapi jika kita memberikan negara-negara dunia ruang masa ini kita panjang untuk sukar pernah tiba.

No comments: