Monday, May 7, 2012

YAHUDI RAHSIA AGENDA YAHUDI 8

PROTOKOL NO. 8

Pekerjaan samar-samar hak juridikal. Pembantu daripada jabatanarah Masonik. Sekolah khas dan latihan super pendidikan. Ekonomi dan jutawan. Yang kepadanya untuk mengamanahkan jawatan bertanggungjawab dalam kerajaan.


Kita mesti melengkapkan diri kita dengan segala senjata yang lawan kita mungkin menggunakan terhadap kami. Kita mesti mencari dalam warna sangat terbaik bersuara dan mata waras daripada leksikon justifikasi undang-undang bagi kes-kes di mana kita akan perlu menyebut penghakiman yang mungkin kelihatan luar biasa berani dan zalim, ia adalah penting bahawa resolusi perlu ditetapkan dalam ungkapan yang seolah-olah menjadi prinsip-prinsip moral yang paling dimuliakan dihumbankan ke dalam bentuk undang-undang. Jabatanarah kami mesti mengelilingi dirinya dengan semua kuasa-kuasa ini tamadun di kalangan yang akan perlu bekerja. Ia akan mengelilingi dirinya dengan publicists, ulama praktikal, pentadbir, diplomat dan, akhirnya, dengan orang yang disediakan oleh latihan khas super pendidikan DALAM SEKOLAH KHAS KAMI. Orang ini akan mempunyai kira semua rahsia struktur sosial, mereka akan tahu semua bahasa yang boleh dibuat oleh abjad dan perkataan politik, mereka akan dibuat mengetahui bawah seluruh sifat manusia, dengan semua chords sensitif pada yang mereka perlu memainkan. Chords ini adalah cast fikiran daripada goyim, kecenderungan mereka, kelemahan, maksiat dan kualiti, particularities kelas dan syarat. Tiada gunanya untuk mengatakan bahawa pembantu kuasa yang berbakat, yang mana saya bercakap, akan diambil bukan dari kalangan goyim, yang biasa untuk menjalankan kerja pentadbiran mereka tanpa memberi diri mereka masalah untuk berfikir apa matlamatnya, dan tidak pernah mempertimbangkan apa yang ia diperlukan untuk. Pentadbir kertas tanda goyim tanpa membaca mereka, dan mereka berkhidmat sama ada atas sebab-sebab upahan atau dari cita-cita.
Kita akan mengelilingi kerajaan kita dengan dunia keseluruhannya ekonomi. Ini adalah sebab mengapa sains ekonomi menjadi subjek utama pengajaran yang diberikan kepada orang-orang Yahudi. Di sekeliling kita akan sekali lagi menjadi buruj seluruh bank, pengusaha, pemodal dan - PERKARA UTAMA - jutawan, KERANA DALAM BAHAN SEGALANYA AKAN SELESAI OLEH SOALAN RAJAH. Bagi satu-satu masa, sehingga tidak lagi akan menjadi apa-apa risiko dalam kepercayaan posts bertanggungjawab di negeri-negeri kami kepada kami adik-orang Yahudi kita akan memasukkannya ke dalam tangan orang yang lalu dan reputasi adalah antara mereka dan rakyat terletak jurang, orang dalam kes kederhakaan kepada arahan kami, mesti menghadapi tuduhan jenayah atau hilang - ini untuk membuat mereka mempertahankan kepentingan kami kepada GASP terakhir mereka.

No comments: