Monday, May 7, 2012

YAHUDI RAHSIA AGENDA YAHUDI 7

PROTOKOL NO. 7

Objek intensifikasi persenjataan. Menapai, discords dan permusuhan di seluruh dunia. Memeriksa pembangkang daripada goyim oleh peperangan dan perang sejagat. Kerahsiaan bermakna kejayaan dalam bidang politik. Tekan dan pendapat umum. Senapang Syarikat, China dan Jepun.


Kesungguhan dalam persenjataan, peningkatan pasukan polis - semua yang diperlukan untuk menyiapkan pelan yang dinyatakan di atas. Apa yang kita perlu mendapatkan sekurang-bahawa terdapat di semua negeri-negeri di dunia, selain dari diri kita hanya rakyat jelata proletariat, jutawan beberapa dikhaskan untuk kepentingan kita, polis dan tentera.
Di seluruh Eropah, dan melalui hubungan dengan Eropah, di benua yang lain juga, kita mesti mewujudkan menapai, discords dan permusuhan. Dalamnya kita mendapat kelebihan berganda. Di tempat pertama kita simpan dalam semak semua negara, kerana mereka tahu bahawa kita mempunyai kuasa bila-bila masa kita suka untuk mewujudkan gangguan atau untuk memulihkan keadaan. Semua negara-negara ini sudah biasa untuk melihat dalam diri kita sebuah kuasa yang tidak boleh diketepikan penindasan. Di tempat kedua, oleh komplot kami kami akan memperkacaukan semua benang yang telah kita diregangkan ke dalam kabinet semua negara melalui politik, oleh perjanjian ekonomi, atau obligasi pinjaman. Untuk berjaya dalam hal ini, kita mesti menggunakan licik hebat dan penembusan semasa rundingan dan perjanjian, tetapi, berkenaan dengan apa yang dipanggil "bahasa rasmi," kita hendaklah menyimpan kepada taktik bertentangan dan menganggap topeng kejujuran dan compliancy. Dengan cara ini rakyat dan kerajaan goyim, yang kami telah diajar untuk melihat hanya di luar apa sahaja yang kami hadir untuk notis mereka, masih akan terus menerima kami sebagai dermawan dan penyelamat umat manusia.
Kita mesti berada dalam kedudukan untuk bertindak balas kepada setiap perbuatan pembangkang oleh peperangan dengan jiran-jiran negara yang berani menentang kami: tetapi jika jiran ini juga perlu meneroka berdiri secara kolektif bersama-sama terhadap kita, maka kita mesti menawarkan rintangan oleh perang sejagat .
Faktor utama kejayaan dalam bidang politik adalah kerahsiaan akujanji: perkataan itu tidak perlu bersetuju dengan perbuatan seorang diplomat.
Kita mesti memaksa kerajaan goyim itu untuk mengambil tindakan ke arah yang disukai oleh rancangan yang diilhamkan secara meluas, sudah menghampiri perwujudan diingini, dengan apa yang kita akan mewakili sebagai pendapat umum, rahsia digesa oleh kami melalui cara-cara yang kononnya "Great kuasa "- THE MEDIA, YANG, DENGAN A PENGECUALIAN SEDIKIT YANG MUNGKIN boleh diambil kira, ADAKAH SUDAH sepenuhnya DALAM TANGAN.
Pendek kata, dengan jumlah sistem menyimpan kerajaan goyim di Eropah pada cek kami, kami akan menunjukkan kekuatan kita kepada salah seorang daripada mereka dengan cubaan pengganas dan kepada semua, jika kita membenarkan kemungkinan yang bersifat am yang meningkat terhadap kami, kita hendaklah bertindak balas dengan senapang Amerika atau China atau Jepun.

No comments: