Monday, May 7, 2012

YAHUDI RAHSIA AGENDA YAHUDI 6

PROTOKOL NO. 6

Monopolities; kepada mereka bergantung nasib daripada goyim. Mengambil tanah daripada tangan golongan bangsawan. Perdagangan, Perindustrian dan spekulasi. Mewah. Naik gaji dan kenaikan harga barang-barang keperluan utama. Anarkisme dan drunkeness. Makna rahsia propaganda teori ekonomi.


Kami akan mula untuk menubuhkan monopoli besar, takungan kekayaan amat besar, di mana walaupun nasib besar goyim yang akan bergantung kepada tahap bahawa mereka akan pergi ke bawah bersama-sama dengan kredit Negeri pada hari selepas smesy politik. ...
Tuan-tuan di sini yang hadir yang ekonomi hanya menyerang suatu anggaran kepentingan gabungan ini!
Dalam setiap cara yang mungkin kita mesti membangunkan kepentingan Kerajaan Super kita dengan mewakili ia sebagai Pelindung dan dermawan semua orang-orang yang secara sukarela serahkan kepada kami.
Golongan bangsawan goyim itu sebagai kuasa politik, mati kita perlu tidak mengambil kira; tetapi sebagai tanah pemilik mereka masih boleh membahayakan kepada kita daripada fakta bahawa mereka adalah pd diri sendiri dalam sumber-sumber yang mereka tinggal. Ia adalah penting maka kami di apa-apa kos untuk menghalang mereka daripada tanah mereka. Objek ini akan dicapai dengan meningkatkan beban ke atas harta tanah - dalam loading tanah dengan hutang. Langkah-langkah ini akan memeriksa tanah pegangan dan menyimpannya dalam keadaan merendah diri dan penyerahan tanpa syarat.
Golongan bangsawan daripada goyim, turun-memyembahyangkan tidak mampu contenting diri dengan sedikit, cepat akan membakar dan berakhir dgn kegagalan.
Pada masa yang sama kita secara intensif perlu mengunjungi perdagangan dan industri, tetapi, pertama-tamanya, spekulasi, peranan yang dimainkan yang adalah untuk menyediakan imbangan berat untuk industri: ketiadaan industri spekulatif akan membiak modal di tangan swasta dan akan berkhidmat untuk memulihkan pertanian dengan membebaskan tanah dari hutang kepada bank tanah. Apa yang kita mahu ialah industri yang perlu mengalirkan dari tanah kedua-dua tenaga buruh dan modal dan melalui pemindahan spekulasi ke tangan kami semua wang dunia, dan dengan itu membuang semua goyim ke kalangan proletariat. Kemudian goyim akan tunduk di hadapan kita, jika tiada sebab lain tetapi untuk mendapatkan hak untuk wujud.
Untuk melengkapkan kehancuran industri goyim yang kita akan membawa kepada bantuan spekulasi mewah yang kami telah membangunkan kalangan goyim, bahawa permintaan tamak untuk mewah yang menelan sehingga segala-galanya. KITA AKAN MENINGKATKAN KADAR UPAH, walaubagaimanpun, TIDAK AKAN MEMBAWA APA-APA KELEBIHAN KEPADA PEKERJA, UNTUK, PADA MASA YANG SAMA, KAMI AKAN MELAHIRKAN Kenaikan HARGA BERKENAAN NECESSARIES PERTAMA HIDUP, mendakwa bahawa ia timbul daripada penurunan PERTANIAN DAN LEMBU-PEMBENIHAN: KAMI SETERUSNYA AKAN melemahkan ARTFULLY dan sangat PUNCA PENGELUARAN, OLEH pembiasaan PEKERJA KEPADA anarki DAN mabuk DAN SAMPINGAN SECARA SAMPINGAN dengannya MENGAMBIL LANGKAH SEMUA UNTUK habis-habisan DARI MUKA DARI BUMI SEMUA ANGKATAN berpendidikan GOYIM YANG.
DALAM PERINTAH BAHAWA YANG BERMAKSUD BENAR DARI PERKARA MUNGKIN TIDAK Pukullah GOYIM YANG SEBELUM MASA YANG BETUL KITA AKAN MASK IT DI BAWAH DRIVE AN DIDAKWA kuat sekalipun, untuk MEMENUHI KELAS KERJA DAN PRINSIP HEBAT EKONOMI POLITIK TENTANG YANG teori ekonomi KAMI YANG PELAKSANAANNYA KE ATAS propaganda yang lebih bertenaga.

No comments: