Monday, May 7, 2012

YAHUDI- RAHSIA AGENDA YAHUDI 5

PROTOKOL NO. 5

Penciptaan mesej berpusat dipergiatkan kerajaan. Kaedah rampasan kuasa oleh penampal. Punca-punca kemustahilan perjanjian di antara Amerika. Negeri "takdir" orang-orang Yahudi. Gold - enjin jentera Negeri. Kepentingan inisiatif peribadi. Super-Kerajaan.


Apakah bentuk pemerintahan pentadbiran boleh diberikan kepada komuniti di mana rasuah telah menyerap di mana-mana, komuniti di mana kekayaan dicapai hanya oleh taktik mengejut pandai terpaska helah separuh; di mana kelonggaran pemerintahan: di mana moral dikekalkan oleh langkah-langkah keseksaan dan undang-undang yang keras tetapi tidak oleh prinsip sukarela yang diterima: di mana perasaan terhadap iman dan negara dihapuskan oleh sabitan kosmopolitan? Apakah bentuk pemerintahan yang akan diberikan kepada komuniti-komuniti ini jika tidak bahawa kezaliman yang saya akan terangkan kepada anda kemudian? Kita harus mewujudkan pemusatan dipergiatkan kerajaan untuk menggenggam di tangan kita semua kuasa-kuasa masyarakat. Kami akan mengawal selia mekanikal semua tindakan kehidupan politik subjek kita oleh undang-undang baru. Undang-undang ini akan mengeluarkan satu oleh semua memuaskan nafsu dan kebebasan yang telah dibenarkan oleh goyim, dan kerajaan kita akan dibezakan oleh kezaliman mengikut apa-apa kadar yang mengagumkan menjadi pada bila-bila masa dan di setiap tempat pada kedudukan yang baik untuk menghapuskan apa-apa goyim yang menentang kami dengan perbuatan atau perkataan.
Kita akan diberitahu bahawa satu kezaliman kerana saya bercakap mengenai tidak selaras dengan kemajuan hari ini, tetapi saya akan membuktikan kepada anda bahawa ia adalah.
Di saat-saat orang-orang yang memandang kepada raja-raja di atas pelamin mereka kepada manifestasi tulen kehendak Allah, mereka kirimkan tanpa bisikan kuasa yang zalim raja-raja: tetapi dari hari apabila kita insinuated ke dalam fikiran mereka konsep mereka sendiri hak-hak mereka mula menganggap penghuni takhta sebagai manusia biasa semata-mata. Itu pemberian minyak suci suci Tuhan Diurapi telah jatuh dari kepala raja-raja di mata rakyat, dan apabila kita juga merompak mereka iman mereka kepada Tuhan dengan kekuatan kuasa tercampak ke atas jalan-jalan ke tempat perniagaan milik awam dan telah disita oleh kami.
Tambahan pula, seni mengarahkan rakyat jelata dan individu melalui teori bijak dimanipulasi dan verbiage, melalui peraturan-peraturan hidup macam biasa dan semua sifat-sifat lain, dalam semua yang goyim memahami apa-apa, kepunyaan begitu juga dengan pakar otak pentadbiran kami. Diternak di analisis, pemerhatian, pada juadah pengiraan denda, dalam spesies ini kemahiran kita mempunyai tiada saingan, mana-mana lebih daripada kita mempunyai sama ada dalam lukisan pelan tindakan politik dan perpaduan. Jesuit bersendirian dalam hal ini mungkin telah berbanding dengan kami, tetapi kami mempunyai tersusun untuk menjatuhkan mereka di mata rusuhan membabi buta sebagai sebuah organisasi yang terang-terangan, sementara kita sendiri selama telah disimpan organisasi rahsia kami di bawah naungan. Walau bagaimanapun, ia mungkin semua yang sama kepada dunia yang adalah tuan berdaulat, sama ada ketua agama Katolik atau penganiaya kami darah Zion! Tetapi bagi kita, Golongan Terpilih, ia adalah sangat jauh daripada menjadi satu hal pengabaian.
UNTUK MASA A mungkin kita MUNGKIN BERJAYA diuruskan oleh Gabungan A GOYIM DARI SEMUA DUNIA: tetapi daripada bahaya ini, kita akan dilindungi oleh perpecahan yang sedia ada di kalangan mereka yang akar mendalam duduk bahawa mereka tidak boleh sekarang akan dipetik sehingga. Kami telah menetapkan satu terhadap yang lain, reckonings peribadi dan negara daripada goyim, agama dan kebencian kaum, yang kita memupuk kepada pertumbuhan yang besar dalam perjalanan dua puluh abad yang lalu. Ini adalah sebab mengapa terdapat bukan merupakan salah satu Negeri yang mana-mana sahaja akan menerima sokongan-olah ia adalah untuk meningkatkan lengan, bagi setiap satu daripada mereka perlu ingat bahawa mana-mana perjanjian terhadap kita akan menjadi tidak menguntungkan kepada dirinya. Kami terlalu kuat - tidak ada mengelakkan kuasa kami. BANGSA TIDAK BOLEH DATANG UNTUK Juga satu PERJANJIAN yang tidak bertolak ansur SWASTA TANPA KAMI rahsia MEMPUNYAI A TANGAN DALAM IT.
PER ME REGES yg beraja. "Ia adalah melalui Me bahawa pemerintahan Raja-raja." Dan dikatakan oleh nabi bahawa kita telah dipilih oleh Tuhan untuk memerintah seluruh bumi. Tuhan telah dikurniakan kami dengan kepintaran yang kita mungkin sama dengan tugas kita. Adalah genius dalam kem yang bertentangan ia masih akan berjuang menentang kita, tetapi walaupun demikian pendatang baru ada perlawanan untuk peneroka lama yang ditubuhkan: perjuangan tanpa belas kasihan di antara kita, berjuang kerana dunia tidak pernah lagi dilihat. Fahaman komunis, dan kebijaksanaan di sebelah mereka telah tiba terlalu lewat. Semua roda jentera semua negeri yang pergi oleh tenaga enjin, yang di tangan kita, dan bahawa enjin jentera Negeri - Emas. Sains ekonomi politik yang dicipta oleh orang tua-tua kita belajar untuk masa lalu lama telah memberi prestij diraja kepada modal.
Modal, jika ia adalah untuk bekerjasama tanpa had, mestilah bebas untuk menubuhkan sebuah monopoli industri dan perdagangan ini telah dimasukkan ke dalam pelaksanaan oleh tangan ghaib di semua pihak tentang dunia. Kebebasan ini akan memberi kuasa politik kepada mereka yang terlibat dalam industri, dan yang akan membantu untuk menindas rakyat. Kini ia adalah lebih penting untuk melucutkan senjata orang-orang daripada untuk memimpin mereka ke dalam peperangan: lebih penting untuk menggunakan kelebihan nafsu yang telah pecah ke dalam api daripada untuk menghilangkan api mereka kami: lebih penting untuk menangkap dan mentafsir idea-idea lain yang sesuai dengan diri kita daripada untuk membasmi mereka. OBJEK YANG UTAMA DIREKTORAT KAMI MENGANDUNGI DALAM INI: KEPADA melemahkan YANG MINDA AWAM OLEH kritikan AKAN MENGETUAI IT AWAY DARIPADA SIKAP SERIUS dikira untuk menimbulkan KETAHANAN untuk mengalihkan perhatian ANGKATAN MINDA YANG KE ARAH pergaduhan Sham kefasihan lidah KOSONG.
Dalam semua peringkat umur manusia di dunia, sama rata dengan individu, telah menerima kata-kata balasan buruk bagi amal, untuk MEREKA ADALAH KANDUNGAN DENGAN SHOW A dan jarang menggantung ambil perhatian, dalam arena awam, sama ada janji-janji diikuti oleh prestasi. Oleh itu, kami akan mendirikan institusi-institusi acara yang akan memberi bukti yang fasih manfaat kepada kemajuan mereka.
Kami akan menganggap diri fisiognomi liberal semua pihak, semua arah, dan kita akan berikan yang fisiognomi suara DALAM pemidato YANG AKAN BERCAKAP PP harganya BAHAWA MEREKA AKAN ekzos KESABARAN pendengarnya MEREKA DAN MENGEMUKAKAN SATU kebencian DARI pidato.
UNTUK PUT PENDAPAT AWAM KE TANGAN KAMI mesti membawa IT KE NEGERI A DARI membingungkan OLEH ungkapan dari segala penjuru KEPADA PENDAPAT bercanggah PP BANYAK DAN PANJANG ITU MASA SEBAGAI MEMADAI UNTUK MEMBUAT GOYIM membantu HILANG KETUA mereka DALAM labirin DAN DATANG UNTUK LIHAT BAHAWA PERKARA TERBAIK ADALAH UNTUK TIDAK MEMPUNYAI PENDAPAT APA-APA JENIS DALAM PERKARA POLITIK, yang tidak diberikan kepada orang ramai untuk memahami, kerana mereka hanya difahami oleh orang yang membimbing orang ramai. Ini adalah rahsia yang pertama.
Rahsia kedua yang perlu untuk kejayaan kerajaan kita terdiri di berikut. Membiak sehingga kegagalan negara, tabiat, nafsu, keadaan kehidupan awam, bahawa ia akan menjadi mustahil bagi sesiapun untuk mengetahui di mana beliau berada dalam keadaan huru-hara yang terhasil, supaya rakyat akibat gagal untuk memahami satu sama lain. Langkah ini juga akan melayani kita dengan cara lain, iaitu, untuk menyemai perpecahan dalam semua pihak, untuk memindahkan semua kuasa-kuasa kolektif yang masih tidak mahu serahkan kepada kami, dan tidak menggalakkan sebarang inisiatif peribadi yang ijazah mana-mana mungkin menghalang urusan kami. TIDAK ADA PERKARA YANG LEBIH BERBAHAYA DARI INISIATIF PERIBADI; jika ia mempunyai bakat luar biasa di belakang itu, inisiatif itu boleh melakukan lebih daripada yang boleh dilakukan oleh berjuta-juta orang di kalangan orang yang kita telah disemai perpecahan. Kami mesti mengarahkan pendidikan masyarakat goyim bahawa setiap kali mereka datang atas perkara yang memerlukan inisiatif mereka boleh menjatuhkan tangan mereka dalam mati pucuk berputus asa. Ketegangan yang berpunca daripada kebebasan tindakan saps kuasa apabila ia bertemu dengan kebebasan yang lain. Daripada pelanggaran ini timbul kubur kejutan moral, disenchantments, kegagalan. OLEH SEMUA INI CARA KAMI PP AKAN MEMAKAI TURUN YANG GOYIM BAHAWA MEREKA AKAN terpaksa TAWARAN AS KUASA ANTARABANGSA A BERSIFAT ITU OLEH JAWATAN TIDAK AKAN MEMBOLEHKAN AS TANPA SEBARANG KEGANASAN BERANSUR untuk menyerap SEMUA NEGERI ANGKATAN DUNIA DAN UNTUK MENUBUHKAN KERAJAAN SUPER- . Di tempat raja-raja pada hari ini kita akan menubuhkan sebuah momok yang akan dipanggil Super Pentadbiran Kerajaan. Tangannya akan sampai ke semua arah seperti pinset dan organisasi akan menjadi dimensi yang amat besar bahawa ia tidak boleh gagal untuk menundukkan semua bangsa di dunia

No comments: