Monday, May 7, 2012

YAHUDI-RAHSIA AGENDA YAHUDI 4

PROTOKOL NO. 4

Peringkat Republik. Masonry bangsa lain. Kebebasan dan Iman. Pertandingan Perindustrian Antarabangsa. Peranan Spekulasi. Kultus Emas.


Republik setiap melalui beberapa peringkat. Yang pertama ini terdiri pada hari-hari awal gila mengamuk oleh rusuhan buta, dilambung ke sana-sini, kanan dan kiri: yang kedua ialah demagogy, yang dilahirkan anarki, dan yang tidak dapat dielakkan membawa kepada kezaliman - tidak apa-apa lagi undang-undang dan kezaliman terang-terangan, dan oleh itu bertanggungjawab, tetapi ghaib dan rahsia tersembunyi, namun namun bijaksana merasakan kezaliman di tangan beberapa organisasi rahsia atau lain-lain, yang bertindak lebih tidak bertanggungjawab sebab kerana ia bekerja di belakang skrin, di sebalik belakang segala macam ejen, perubahan yang bukan sahaja tidak injuriously menjejaskan tetapi sebenarnya membantu daya rahsia dengan menyimpannya, kasih kepada perubahan yang berterusan, dari keperluan membelanjakan sumber ganjaran bagi perkhidmatan lama.
Siapa dan apa yang ada dalam kedudukan untuk menumbangkan sebuah kuasa yang tidak kelihatan? Dan ini adalah tepat apakah daya kami. Masonry bangsa lain secara membuta tuli berkhidmat sebagai skrin untuk kita dan objek kami, kedua-dua pelan tindakan tenaga kita, malah sangat mematuhi-tempat kekal untuk seluruh rakyat misteri yang tidak diketahui.
Tetapi malah kebebasan mungkin tidak berbahaya dan mempunyai tempat dalam ekonomi Negeri tanpa kecederaan kepada kesejahteraan rakyat jika ia berehat atas asas kepercayaan kepada Tuhan, apabila persaudaraan kemanusiaan, yang tidak berkaitan dengan konsep kesaksamaan, yang negatived oleh undang-undang sangat penciptaan, kerana mereka telah ditubuhkan subordinasi. Dengan iman itu sebagai orang-orang yang mungkin akan ditadbir oleh perwalian passu shes, dan akan berjalan contentedly dan merendahkan diri di bawah tangan panduan paderi rohani mengemukakan kepada pelupusan Tuhan ke atas bumi. Ini adalah sebab mengapa ia wajib UNTUK AS untuk melemahkan IMAN SEMUA, mengoyakkan DARIPADA PARA MINDS GOYIM PRINSIP SANGAT Ketuhanan DAN SEMANGAT YANG DAN PUT DALAM PENGIRAAN TEMPAT aritmetik DAN KEPERLUAN BAHAN.
Untuk memberi goyim tiada masa untuk berfikir dan ambil perhatian, fikiran mereka mestilah dialihkan ke arah industri dan perdagangan. Oleh itu, semua bangsa akan ditelan dalam mengejar keuntungan dan dalam perlumbaan kerana ia tidak akan ambil perhatian musuh bersama mereka. Tetapi sekali lagi, bahawa kebebasan mungkin sekali untuk semua luntur dan merosakkan masyarakat daripada goyim, kita mesti meletakkan industri berasaskan spekulatif: hasil ini akan menjadi bahawa apa yang ditarik balik dari tanah oleh industri akan masuk melalui tangan dan masuk ke dalam spekulasi, iaitu, untuk kelas kami.
Perjuangan sengit untuk keunggulan dan kejutan yang dihantar kepada kehidupan ekonomi akan mewujudkan, bahkan, telah diwujudkan, komuniti kecewa, sejuk dan kejam. Komuniti seperti ini akan memupuk kebencian kukuh ke arah agama yang lebih tinggi politik dan ke arah. Panduan sahaja mereka adalah keuntungan, yang adalah Emas, di mana mereka akan mendirikan ke dalam suatu kultus yang dipenuhi, demi mereka kesenangan bahan yang ia boleh memberi. Kemudian akan mogok jam apabila, bukan demi mencapai kebaikan, tidak untuk memenangi kekayaan, tetapi semata-mata daripada kebencian ke arah yang istimewa, kelas yang lebih rendah daripada goyim akan mengikuti jejak kami terhadap pesaing-pesaing kami untuk berkuasa, cendekiawan goyim itu.

No comments: