Monday, May 7, 2012

Rahsia Agenda Yahudi 3

PROTOKOL NO. 3

Ular simbolik dan kepentingannya. Ketidakstabilan skala perlembagaan. Keganasan di istana. Kuasa dan cita-cita. Parlimen-parlimen "talkeries," risalah. Penyalahgunaan kuasa. Perhambaan ekonomi. "Hak Rakyat." Sistem pembolot dan golongan bangsawan. Tentera Mason-Yahudi. Decrescence daripada GOYIM itu. Kelaparan dan hak-hak modal. Perusuh dan Pertabalan "Tuhan Sovereign semua Dunia." Asas pra-CEPT dalam program sekolah Masonik masa depan negara. Rahsia sains struktur masyarakat. Krisis ekonomi sejagat. Keselamatan "kita" (iaitu, rakyat kita, orang-orang Yahudi). Kezaliman Masonry - kerajaan sebab. Kehilangan panduan. Masonry serta Revolusi Perancis. Raja-raja zalim darah Zion. Punca-punca halimunan yang Masonry. Peranan yang dimainkan oleh ejen-ejen berkenaan dgn pertubuhan kebatinan rahsia. Kebebasan.


Ke hari saya boleh memberitahu anda bahawa matlamat kami kini hanya beberapa langkah off. Masih ada ruang kecil untuk menyeberang dan jalan yang panjang keseluruhannya, kami mempunyai menjejaknya dan kini bersedia untuk menutup kitaran Ular Simbolik, oleh yang kita melambangkan rakyat kita. Apabila cincin ini ditutup, semua Negara-negara Eropah akan dikunci gegelung seperti maksiat yang kuat.
Skala perlembagaan hari ini tidak lama lagi akan memecahkan, kerana kita telah menubuhkan mereka dengan kekurangan tertentu daripada baki yang tepat bagi mereka mungkin berayun henti-henti sehingga mereka memakai melalui pangsi yang mereka berpaling. Goyim adalah di bawah tanggapan bahawa mereka telah dikimpal mereka cukup kuat dan mereka semua bersama-sama disimpan pada menjangkakan bahawa skala akan mula keseimbangan. Tetapi pivots - raja-raja di atas takhta mereka dikelilingi oleh wakil-wakil mereka, yang memainkan bodoh, kebingungan dengan kuasa mereka sendiri yang tidak terkawal dan tidak bertanggungjawab. Kuasa ini, mereka berhutang kepada pengganas yang telah meniup masuk ke dalam istana. Memandangkan mereka telah tiada dimaksudkan mendapat sekurang-orang mereka, ke tengah-tengah mereka, raja-raja di atas takhta mereka tidak lagi mampu untuk datang kepada terma dengan mereka dan maka mengukuhkan diri mereka terhadap pencari selepas kuasa. Kami telah membuat satu jurang antara Kuasa yang berpandangan jauh ke depan berdaulat dan daya buta rakyat supaya kedua-duanya telah kehilangan makna semua, seperti orang buta dan batang beliau, kedua-duanya adalah tidak berkuasa selain.
Untuk menghasut pencari selepas kuasa kepada penyalahgunaan kuasa yang kita telah menetapkan semua kuasa-kuasa dalam satu pembangkang yang lain, berpecah kecenderungan liberal mereka ke arah kemerdekaan. Untuk mencapai matlamat ini kita tanamkan setiap bentuk keusahawanan, kami telah bersenjatakan semua pihak, kami telah menetapkan pihak berkuasa sebagai sasaran untuk cita-cita setiap. Negara kita telah membuat arena gladiator di mana pelbagai isu-isu keliru berhujah ...., sedikit lagi dan gangguan dan kebankrapan akan sejagat ....
Babblers tidak habis-habis telah bertukar menjadi pertandingan berpidato persidangan Parlimen dan Lembaga Pentadbiran. Wartawan berani dan pamphleteers tidak bertanggungjawab setiap hari jatuh ke atas pegawai-pegawai eksekutif. Penyalahgunaan kuasa akan meletakkan sentuhan akhir dalam menyediakan semua institusi untuk menggulingkan mereka dan segala-galanya akan terbang langit di bawah bertiup rusuhan maddened.
Semua orang dirantai ke bawah untuk kesusahan berat oleh kemiskinan lebih kuat daripada yang pernah mereka dirantai oleh perhambaan dan serf; dari cara ini, satu dan yang lain, mereka mungkin membebaskan diri mereka, ini boleh diselesaikan dengan, tetapi dari mahu mereka tidak akan terlepas. Kami telah dimasukkan dalam perlembagaan hak seperti kepada orang ramai muncul hak rekaan dan tidak sebenar. Semua ini apa yang dipanggil "Hak Rakyat" hanya boleh wujud dalam idea, idea yang tidak boleh direalisasikan dalam kehidupan praktikal. Apakah kepada buruh proletariat, tunduk dua kali lebih kesusahan berat, dihancurkan oleh banyak dalam kehidupan, jika Talkers mendapat hak untuk Babble, jika wartawan mendapat hak untuk tulisan oragn ayam mana-mana bahagian karut menyebelah dengan bahan yang baik, apabila proletariat mempunyai tiada keuntungan lain daripada perlembagaan kecuali hanya orang-orang serdak menyedihkan yang kita melemparkan mereka dari meja kami sebagai balasan untuk mengundi mereka memihak kepada apa yang kita menetapkan, memihak kepada orang-orang kita tempat dalam kuasa, hamba-hamba AGENTUR kami .... Hak Republikan bagi seorang yang miskin adalah tidak lebih daripada sekeping pahit ironi untuk keperluan dia adalah di bawah bertungkus lumus hampir sepanjang hari tidak memberinya penggunaan semasa mereka, tetapi sebaliknya akan merosakkan semua jaminan pendapatan tetap dan tertentu oleh menjadikan beliau bergantung kepada mogok oleh komrad atau mengunci pintu oleh tuan.
Orang-orang di bawah bimbingan kami telah dibinasakan golongan bangsawan, yang mereka dan hanya pertahanan dan angkat ibu demi kelebihan mereka sendiri yang terikat rapat dengan kesejahteraan rakyat. Pada masa kini, dengan pembinasaan golongan bangsawan, rakyat telah jatuh ke dalam genggaman wang yang lemah-pengisaran tanpa belas kasihan yang telah dibentangkan di kok kejam dan zalim ke atas leher pekerja.
Kami muncul di tempat kejadian sebagai penyelamat dakwaan pekerja daripada penindasan ini apabila kita mencadangkan kepadanya untuk masuk ke dalam barisan angkatan pertempuran kami Sosialis, anarkis, Komunis - yang kita sentiasa memberi hubungan baik mengikut peraturan persaudaraan yang dikatakan (daripada perpaduan kemanusiaan semua) batu SOSIAL kami. Golongan bangsawan, yang dinikmati oleh undang-undang buruh pekerja, yang berminat untuk melihat bahawa pekerja dan makan, sihat dan kuat. Kami berminat dalam hanya bertentangan dalam pengurangan, MEMBUNUH DARIPADA GOYIM YANG. Kuasa kita adalah dalam keadaan sesak kronik makanan dan kelemahan fizikal pekerja kerana oleh semua bahawa ini membayangkan dia dibuat hamba kehendak kami, dan dia tidak akan mencari pihak berkuasa sendiri sama ada kekuatan atau tenaga untuk menetapkan bertentangan dengan kehendak kami. Kelaparan mewujudkan hak modal untuk memerintah pekerja lebih pasti daripada ia telah diberikan kepada golongan bangsawan oleh pihak berkuasa undang-undang raja-raja.
Oleh wahai dan iri hati dan kebencian yang engenders kita akan bergerak perusuh dan dengan tangan mereka, kita akan menghapuskan semua orang-orang yang menghalang dalam perjalanan kami.
KETIKA serangan JAM UNTUK TUHAN BERDAULAT KAMI DARI SEMUA DUNIA UNTUK dinobatkan ADALAH DITERIMA TANGAN SAMA YANG AKAN menghanyuntukan SEGALANYA YANG MUNGKIN PADANYA halangan.
Goyim telah hilang tabiat berfikir melainkan didorong oleh cadangan pakar-pakar kami. Oleh itu mereka tidak melihat keperluan yang segera apa yang kita, apabila kerajaan kami datang, hendaklah menerima pakai semua sekali gus, iaitu ini, bahawa ADALAH PERLU UNTUK AJAR DALAM SEKOLAH KEBANGSAAN mudah, sekeping BENAR ILMU ASAS PENGETAHUAN SEMUA - PENGETAHUAN STRUKTUR YANG HIDUP MANUSIA, DARI KEWUJUDAN SOSIAL YANG MEMERLUKAN BAHAGIAN TENAGA, DAN, akibatnya, BAHAGIAN LELAKI KE KELAS DAN SYARAT. Ianya penting untuk semua untuk tahu terhutang bahawa perbezaan DALAM objek aktiviti manusia TIDAK TIDAK BOLEH BE KESAKSAMAAN APA-APA, bahawa dia yang oleh apa - apa perbuatan kompromi beliau di sebuah kelas tidak boleh menjadi sama bertanggungjawab sebelum undang-undang itu dengan beliau yang memberi kesan tiada siapa tetapi hanya beliau penghormatan sendiri. Pengetahuan yang benar struktur masyarakat, ke rahsia yang kita tidak mengakui goyim, akan menunjukkan kepada semua lelaki bahawa jawatan dan kerja mesti disimpan dalam lingkungan tertentu, bahawa mereka tidak boleh menjadi sumber penderitaan manusia, yang timbul daripada pendidikan yang tidak sesuai dengan kerja yang mana individu diminta untuk berbuat. Selepas satu kajian menyeluruh pengetahuan ini rakyat secara sukarela akan menyerahkan kepada pihak berkuasa dan menerima kedudukan itu sebagaimana yang melantik mereka di negeri ini. Di negeri ini kini pengetahuan dan hala tuju kita telah diberikan kepada pembangunan rakyat, secara membuta tuli mempercayai perkara-perkara dalam cetak - cintakan - terima kasih kepada promptings yang bertujuan untuk mengelirukan dan kejahilan sendiri kebencian buta terhadap semua syarat-syarat yang difikirkannya atas dirinya, bagi ia tidak mempunyai pemahaman pengertian kelas dan keadaan.
Kebencian ini akan masih lagi diperbesarkan oleh kesan krisis ekonomi, yang akan menghentikan urus niaga di bursa-bursa dan membawa industri terhenti. Kita harus mewujudkan oleh semua kaedah bawah tanah rahsia yang terbuka kepada kita dan dengan bantuan emas, yang semua di tangan kita, KRISIS EKONOMI SEJAGAT mana kita AKAN membuang KEPADA YANG perusuh JALAN KESELURUHAN PEKERJA SERENTAK DALAM SEMUA YANG NEGARA DARI EROPAH. Perusuh ini akan tergesa-gesa delightedly untuk menumpahkan darah orang-orang yang, dalam kesederhanaan kejahilan mereka, mereka telah dicemburui dari buaian mereka, dan yang harta mereka akan dapat gedoran.
"Kita" MEREKA TIDAK akan menyentuh, KERANA YANG SEKETIKA DARIPADA SERANGAN AKAN DIKENALI KEPADA KAMI DAN KAMI AKAN MENGAMBIL LANGKAH UNTUK MELINDUNGI SENDIRI KAMI.
Kami telah menunjukkan bahawa kemajuan akan membawa semua goyim kepada kedaulatan sebab. Kezaliman kami akan berada tepat bahawa; kerana ia akan tahu bagaimana oleh bijak severities untuk pacificate pergolakan semua, untuk cauterise liberalisme daripada semua institusi.
Apabila rakyat telah melihat bahawa pelbagai konsesi dan memuaskan nafsu menghasilkan atas nama kebebasan bayangkan sendiri untuk menjadi tuan yang berdaulat dan telah menyerbu cara untuk kuasa, tetapi, secara semulajadi, seperti setiap orang buta yang lain, ia telah datang kepada tuan rumah blok penghalang, IA TELAH dikejarkan ke MENCARI PANDUAN, IA TELAH tidak pernah SENSE YANG PULANG KE NEGERI BEKAS dan ia telah meletakkan kuasa yg berkuasa penuh di kaki KAMI. Ingat Revolusi Perancis, yang ialah kami yang memberikan nama "Great": rahsia persiapan terkenal kepada kami untuk sepenuhnya dalam kerja-kerja tangan kita.
Sejak masa itu, kami telah memimpin orang-orang dari satu rasa tidak puas hati kepada yang lain, bahawa pada akhirnya mereka harus berpaling juga dari kami memihak kepada yang zalim RAJA-DARAH ZION, SIAPA KAMI YANG MENYEDIAKAN UNTUK DUNIA.
Pada hari ini, kita, sebagai satu kuasa antarabangsa, kebal, kerana jika diserang oleh sesetengah kita disokong oleh negeri-negeri lain. Ia adalah Vigneswaran maut orang goyim, yang merangkak atas perutnya untuk memaksa, tetapi tanpa belas kasihan terhadap kelemahan, tak tanggung-tanggung dengan kerosakan dan memenuhi segala keinginan untuk jenayah, tidak sanggup untuk menanggung percanggahan sistem sosial yang bebas tetapi pesakit kepada kesyahidan di bawah keganasan kezaliman berani - ia adalah kualiti yang membantu kami untuk kemerdekaan. Dari diktator perdana hari ini orang-orang goyim menderita sabar dan menanggung penyalahgunaan seperti untuk-kurangnya mereka tentulah mereka akan dipancung 20 raja-raja.
Apakah penjelasan fenomena ini, ini ketidakberturutan yang ingin tahu ramai rakyat dalam sikap mereka terhadap apa akan muncul untuk menjadi peristiwa perintah yang sama?
Ia dijelaskan oleh fakta bahawa ini diktator berbisik kepada rakyat melalui ejen-ejen mereka bahawa melalui penganiayaan ini mereka mengenakan kecederaan ke atas Amerika dengan tujuan tertinggi - untuk menjamin kesejahteraan rakyat, persaudaraan antarabangsa mereka semua, perpaduan dan persamaan hak. Secara semula jadi mereka tidak memberitahu rakyat bahawa penyatuan ini mesti dicapai hanya di bawah pemerintahan negara yang berdaulat.
Dan dengan itu rakyat mengutuk tegak dan membebaskan orang yang berdosa, memujuk pernah lebih dan lebih bahawa ia boleh melakukan apa yang ia mahu. Terima kasih kepada negeri ini perkara orang yang memusnahkan segala jenis kestabilan dan mewujudkan gangguan pada setiap langkah.
Dengan perkataan "kebebasan" membawa masyarakat manusia untuk memerangi setiap jenis kekerasan, terhadap tiap-tiap jenis kuasa, walaupun terhadap Tuhan dan undang-undang alam. Atas sebab ini, kita, apabila kita datang ke dalam kerajaan kita, hendaklah mempunyai memadam perkataan ini daripada kosa kata hidup sebagai membayangkan prinsip kekerasan yang bertukar perusuh kepada binatang dahagakan darah.
Binatang ini, ia adalah benar, tidur lagi setiap kali apabila mereka telah mabuk isi darah, dan pada masa itu dengan mudah boleh riveted ke dalam rantaian mereka. Tetapi jika mereka tidak diberikan darah, mereka tidak akan tidur dan terus berjuang.

No comments: