Monday, May 7, 2012

RANCANGAN RAHSIA YAHUDI 1

Protokol No 1

Hak terletak Kuasa. Kebebasan - idea sahaja. Liberalisme. Emas. Iman. Kerajaan sendiri. Memerintah tanpa kawalan daripada modal. Musuh dalaman. Mob. Anarki. Politik AYAT Yahudi-Masonik pihak berkuasa. Akhir mewajarkan Kemampuan. Mob Man Buta. Politik perpecahan Parti ABC. Bentuk yang memuaskan kezaliman pemerintahan. Alkohol. Klasisisme. Rasuah. Prinsip dan peraturan Kerajaan Yahudi-Masonik. Keganasan. "Kebebasan, Kesaksamaan, Persaudaraan." Prinsip Peraturan Dinasti. Penghapusan keistimewaan Goy bangsawan (iaitu bukan-Yahudi). Abstractness "Liberty." Kuasa Pemindahan wakil-wakil rakyat.


. . . Meletakkan mengenepikan frasa denda kita akan bercakap tentang kepentingan setiap pemikiran: oleh perbandingan dan potongan kita akan melemparkan cahaya di atas fakta sekitar.
Apa yang saya hendak dinyatakan, maka sistem kami dari kedua-dua mata pandangan, bahawa diri kita sendiri dan bahawa goyim (iaitu, orang bukan Yahudi).
Perlu diambil perhatian bahawa lelaki dengan naluri buruk adalah lebih ramai dari yang baik, dan dengan itu keputusan yang terbaik dalam pemerintahan mereka tercapai keganasan dan terrorisation, dan bukan dengan perbincangan akademik. Setiap manusia bertujuan pada kuasa, semua orang ingin menjadi diktator jika hanya dia dapat, dan jarang sesungguhnya adalah orang-orang yang tidak akan sanggup untuk mengorbankan kebajikan semua demi menjamin kebajikan mereka sendiri.
Apa yang telah menahan binatang mangsa yang dikenali sebagai lelaki? Apa yang telah berkhidmat untuk bimbingan sehingga mereka?
Dalam permulaan struktur masyarakat mereka tertakluk kepada berkuat kuasa kejam dan buta; selepas itu-Undang-undang, yang merupakan daya yang sama, hanya menyamar. Saya menarik kesimpulan bahawa oleh undang-undang alam terletak pada berkuat kuasa.
Kebebasan politik adalah idea tetapi tidak suatu fakta. Idea ini mesti tahu bagaimana untuk memohon bilamana didapatinya perlu dengan umpan ini sesuatu idea untuk menarik ramai rakyat kepada parti untuk tujuan menghancurkan lain yang berkuasa. Tugas ini diberikan lebih mudah jika pembangkang telah dirinya telah dijangkiti dengan idea kebebasan, kononnya liberalisme, dan, demi sesuatu idea, bersedia untuk menghasilkan beberapa kuasanya. Ia adalah tepat di sini bahawa yang kemenangan teori kami muncul: yang tampuk tumbuh kerajaan adalah segera, oleh undang-undang yang hidup, ditangkap sehingga dan berkumpul bersama-sama oleh tangan 1 baru, kerana itu kekuatan buta negara boleh tidak untuk 1 hari tunggal wujud tanpa bimbingan, dan pengarang baru semata-mata sesuai dengan tempat lama yang sudah lemah oleh liberalisme.
Pada hari kami kuasa yang telah digantikan bahawa pemerintah yang liberal adalah kuasa Emas. Masa adalah apabila Iman memerintah. Idea kebebasan adalah mustahil akan direalisasikan kerana tiada siapa tahu bagaimana untuk menggunakannya dengan kesederhanaan. Ia adalah cukup untuk menyerahkan kaum kepada kerajaan diri untuk tempoh masa tertentu bagi yang orang ramai akan bertukar menjadi perusuh 1 kucar-kacir. Dari saat itu pada kita mendapat persengketaan internecine yang akhirnya berkembang menjadi pertempuran antara kelas, di tengah-tengah Negeri yang membakar dan kepentingan mereka dikurangkan dengan timbunan abu.
Sama ada sesuatu Negeri ekzos sendiri dalam sawan sendiri, sama ada perpecahan dalaman membawa di bawah kuasa terhadap mereka yang dianggap sebagai musuh luar - dalam mana-mana ia boleh kira diselamatkan hilang: IT DALAM KUASA KAMI. Kezaliman Modal, yang sepenuhnya di tangan kita, sampai kepada jerami bahawa Negeri, mau tak mau, mengambil mesti memegang: jika tidak pergi ke bawah.
Sekiranya sesiapa minda liberal berkata bahawa tindak balas seperti di atas adalah tidak bermoral saya ingin meletakkan soalan-soalan berikut - Jika tiap-tiap Negeri mempunyai dua musuh dan jika dalam hal kepada musuh luar, ia dibenarkan dan tidak dianggap tidak bermoral untuk menggunakan setiap cara dan seni konflik sebagai contoh untuk menjaga musuh kejahilan tentang rancangan serangan dan pertahanan, untuk menyerang beliau pada waktu malam atau dalam jumlah yang unggul, maka dalam cara apa yang boleh cara yang sama berkenaan dengan musuh buruk pemusnah struktur masyarakat dan kesejahteraan bersama , dikenali sebagai tidak bermoral dan tidak dibenarkan?
Adakah mungkin untuk mana-mana fikiran logik yang kukuh untuk berharap dengan kejayaan mana-mana untuk membimbing orang ramai dengan bantuan yang munasabah peguam dan hujah, apabila apa-apa bantahan atau percanggahan, tidak masuk akal walaupun ia mungkin, boleh dibuat dan apabila bantahan itu mungkin mendapati lebih memihak dengan orang, yang kuasa hujah dangkal? Lelaki di rakyat jelata dan orang-orang yang ramai, berpandukan semata-mata oleh nafsu kecil, kepercayaan remeh-temeh, adat, tradisi dan theorism sentimental, jatuh mangsa kepada disension parti, yang menghalang sebarang perjanjian walaupun atas dasar hujah yang sempurna munasabah. Setiap resolusi penonton bergantung kepada peluang atau majoriti padat yang dalam kejahilan rahsia politik genai beberapa resolusi karut bahawa meletakkan dalam pentadbiran benih anarki.
Politik tidak ada persamaan dengan moral. Pemerintah yang ditadbir oleh moral bukan seorang ahli politik yang mahir, dan oleh itu tidak stabil di atas takhta-Nya. Sesiapa yang ingin untuk memerintah mesti mempunyai rekursa kedua-dua licik dan untuk berpura-pura. Kualiti negara yang besar, seperti terang dan kejujuran adalah sifat buruk dalam politik kerana mereka menjatuhkan pemerintah dari takhta mereka dengan lebih berkesan dan lebih pasti daripada musuh yang paling kuat. Kualiti tersebut mestilah sifat-sifat kerajaan-kerajaan goyim itu, tetapi kita mesti tidak bijak akan dipandu oleh mereka.
Hak kami terletak berkuat kuasa. Perkataan "betul" adalah satu pemikiran yang abstrak dan dibuktikan dengan apa-apa. Perkataan bermaksud tidak lebih daripada:-Berikan saya apa yang saya mahu supaya dengan itu saya mungkin mempunyai bukti bahawa saya lebih kuat daripada kamu.
Di manakah hak bermula? Di manakah ia berakhir?
Dalam mana-mana Negeri di mana terdapat sebuah organisasi yang buruk kuasa, sifat umum undang-undang dan raja-raja yang telah kehilangan personaliti mereka di tengah-tengah banjir hak pernah mendarabkan liberalisme, saya dapati hak baru - untuk diserang oleh hak kuat, dan berselerak kepada angin semua kuasa-kuasa yang sedia ada perintah dan peraturan, untuk membina semula semua institusi dan menjadi tuan kedaulatan orang-orang yang telah meninggalkan kepada kita hak kuasa mereka dengan meletakkan mereka secara sukarela dalam liberalisme mereka.
Kuasa kami dalam keadaan sekarang yang goyah semua bentuk kuasa akan menjadi lebih kebal daripada mana-mana orang lain, kerana ia akan terus kekal tidak kelihatan sehingga saat ini apabila ia telah mendapat kekuatan itu yang tidak licik apa-apa lagi boleh menjejaskan.
Daripada kejahatan sementara kami kini dipaksa untuk melakukan akan muncul baik peraturan yang dapat digoyangkan, yang akan mengembalikan kursus tetap jentera kehidupan kebangsaan, yang dibawa ke tidak oleh liberalisme. Hasilnya mewajarkan cara. Marilah kita, bagaimanapun, dalam rancangan kami, mengarahkan perhatian kita tidak begitu banyak apa yang baik dan moral kepada apa yang perlu dan berguna.
Di hadapan kita adalah satu pelan yang ditetapkan strategik garis dari mana kita tidak boleh menyimpang tanpa menjalankan risiko melihat buruh beberapa abad yang dibawa tidak.
Bagi menghuraikan bentuk tindakan yang memuaskan adalah perlu untuk memberi perhatian kepada Vigneswaran, kelalaian itu, ketidakstabilan rusuhan, kekurangan keupayaan untuk memahami dan menghormati syarat-syarat yang hidup sendiri, atau kebajikan sendiri. Ia perlu difahami bahawa kekuatan mob 1 buta, dengan kejam dan unreasoning berkuat kuasa pernah pada rahmat cadangan dari pihak mana-mana. Orang buta tidak boleh memimpin orang buta tanpa membawa mereka ke dalam jurang; akibatnya, ahli rusuhan, upstarts daripada rakyat walaupun mereka sepatutnya menjadi sebagai genius 1 kerana kebijaksanaan, lagi mempunyai tidak persefahaman politik, tidak boleh datang ke hadapan sebagai pemimpin-pemimpin mob tanpa membawa seluruh negara untuk merosakkan.
Hanya satu yang dilatih dari zaman kanak-kanak untuk pemerintahan bebas boleh mempunyai pemahaman perkataan yang boleh dibuat abjad politik.
Satu orang kiri untuk sendiri, iaitu, upstarts dari tengah-tengah yang membawa dirinya kepada keruntuhan oleh perselisihan pihak teruja dengan mengejar kuasa dan penghormatan dan gangguan yang timbul daripadanya. Adakah mungkin untuk ramai orang dengan tenang dan tanpa sifat cemburu yang menjengkelkan kepada penghakiman bentuk, untuk berurusan dengan hal ehwal negara ini, yang tidak boleh bercampur dengan kepentingan peribadi? Mereka boleh mempertahankan diri mereka dari musuh yang kekal? Kita tidak terfikir, untuk pelan yang dipecahkan kepada seberapa banyak bahagian yang terdapat kepala dalam rusuhan, kehilangan kehomogenan semua, dan dengan itu menjadi tidak bijaksana dan mustahil pelaksanaan.
Ia hanya dengan pemerintah kuku besi yang pelan boleh dihuraikan secara meluas dan jelas dalam apa-apa cara untuk mengagihkan keseluruhan dengan betul di kalangan beberapa bahagian jentera Negeri: dari ini kesimpulan tidak dapat dielakkan bahawa satu bentuk yang memuaskan daripada kerajaan bagi mana-mana negara adalah yang tertumpu di dalam tangan satu orang yang bertanggungjawab. Tanpa kezaliman mutlak boleh menjadi tidak wujud bagi tamadun yang dijalankan tidak oleh orang ramai tetapi dengan panduan mereka, sesiapa orang itu mungkin. Rusuhan adalah sesuatu yang biadab dan memaparkan kekejaman pada setiap peluang yang ada. Pada ketika rusuhan menyita kebebasan di tangan dengan cepat bertukar kepada anarki, yang itu sendiri adalah tahap tertinggi azab.
Sesungguhnya haiwan alcoholised, kaget dengan minuman, hak penggunaan yang tidak wajar yang datang bersama-sama dengan kebebasan. Ia bukan untuk kita dan kita berjalan jalan itu. Orang-orang goyim yang kaget dengan arak alkohol; belia mereka telah berkembang bodoh di klasisisme dan dari awal tidak bermoral, ke mana ia telah diserapkan oleh ejen-ejen khas kita - oleh tutor, lackeys, governesses di rumah orang kaya, oleh kerani dan lain, oleh wanita di tempat-tempat pelesapan sering oleh goyim. Dalam bilangan ini lepas saya menghitung juga apa yang dikenali sebagai "wanita masyarakat," pengikut sukarela yang lain di dalam korupsi dan mewah.
Isyarat timbal, kami-Force dan Make-percaya. Berkuat kuasa menakluk hanya dalam hal ehwal politik, lebih-lebih lagi jika ia disembunyikan dalam bakat penting untuk negarawan. Keganasan mesti menjadi prinsip, dan licik dan membuat-percaya peraturan bagi kerajaan yang tidak mahu meletakkan mahkota mereka di kaki ejen kuasa baru beberapa. Kejahatan ini adalah salah dan hanya bermakna untuk mencapai akhir, yang baik. Oleh itu, kita tidak perlu singgah di rasuah, penipuan dan pengkhianatan apabila mereka berkhidmat ke arah pencapaian akhir kami. Dalam politik, seseorang itu mesti tahu bagaimana untuk merampas harta orang lain tanpa ragu-ragu jika olehnya kami menjamin penyerahan dan kedaulatan.
Negeri kami, berarak di sepanjang jalan penaklukan yang aman, mempunyai hak untuk menggantikan kengerian perang dengan ayat yang kurang ketara dan lebih memuaskan kematian, perlu untuk mengekalkan keganasan yang cenderung untuk menghasilkan penyerahan buta. Keterukan sahaja tetapi tanpa belas kasihan adalah faktor terbesar kekuatan di negeri ini bukan sahaja demi keuntungan tetapi juga di atas nama tugas, demi kemenangan, kita mesti mengekalkan program keganasan dan berpura-pura. Doktrin akaun menyegiempatkan adalah tepat seperti yang kukuh sebagai cara yang menggunakan. Oleh itu tidak begitu banyak dengan cara sendiri oleh doktrin keterukan bahawa kita hendaklah kemenangan dan membawa semua kerajaan ke dalam tunduk kepada kerajaan super kita. Ia adalah cukup bagi mereka untuk mengetahui bahawa kita tanpa belas kasihan kerana tidak menurut semua terhenti.
Jauh ke belakang pada zaman purba kita yang pertama untuk menangis di kalangan orang ramai rakyat perkataan "Kebebasan, Kesaksamaan, Persaudaraan," kata banyak kali diulangi sejak hari-hari oleh bodoh pungutan suara-burung kakak tua yang dari pusingan belah semua terbang ke atas ini umpan dan dengan mereka terbawa-bawa kesejahteraan dunia, kebebasan sebenar individu, yang sebelum ini begitu berhati-hati terhadap tekanan rusuhan. Bakal orang-orang bijaksana daripada goyim, intelektual, tidak dapat membuat apa-apa perkataan yang diucapkan dalam abstractness mereka tidak ambil perhatian percanggahan makna dan mereka antara berhubung: tidak melihat bahawa dalam alam ini terdapat kesamaan tidak, bukanlah kebebasan: bahawa Alam sendiri telah ditubuhkan ketidaksamaan orang yang berakal, aksara, dan kapasiti, hanya sebagai tidak berubah sebagai dia telah ditubuhkan subordinasi kepada undang-undang itu: tidak pernah berhenti untuk berfikir bahawa rusuhan adalah 1 perkara yang buta, yang upstarts dipilih dari kalangan ia kepada beruang kaedah, dalam hal politik, orang-orang yang sama buta sebagai rusuhan sendiri, bahawa cekap, walaupun dia menjadi bodoh, tetapi boleh memerintah, manakala tidak cekap, walaupun ia adalah genius, memahami tiada apa-apa jua dalam politik - untuk semua perkara ini goyim yang dibayar berkenaan tidak lagi semua masa ia berdasarkan kepada perkara-perkara ini bahawa pemerintahan dinasti berehat: bapa yang diluluskan kepada anak pengetahuan kursus hal ehwal politik dalam itu tiada bijak yang perlu tahu ia tetapi ahli-ahli dinasti dan tiada boleh mengkhianati kepada ditadbir. Lama kelamaan pada pengertian pemindahan dinasti kedudukan sebenar hal ehwal dalam bidang politik telah hilang, dan ini menolong kejayaan perjuangan kita.
Di seluruh pelusuk bumi dengan perkataan "Kebebasan, Kesaksamaan, Persaudaraan" dibawa ke pangkat kami, terima kasih kepada ejen-ejen kami yang buta, seluruh tenteranya, yang telah melahirkan banner kami dengan penuh semangat. Dan semua masa kata-kata ini adalah kebusukan-cacing di tempat kerja yang membosankan ke dalam kesejahteraan goyim itu, meletakkan berakhir di mana-mana damai, tenang, perpaduan dan memusnahkan semua asas-asas Amerika goy. Kerana anda akan lihat kemudian ini membantu kita untuk kemenangan kami, ia memberikan kita kemungkinan, antara lain, untuk mendapatkan ke tangan kami kad induk - pemusnahan keistimewaan, atau dalam erti kata lain kewujudan golongan bangsawan goyim, bahawa keldai c yang-satunya pertahanan rakyat dan negara mempunyai terhadap kami. Di atas runtuhan bangsawan asli dan genealogi goyim yang kami telah menetapkan golongan bangsawan kelas berpendidikan kami diketuai oleh golongan bangsawan wang. Kelayakan bagi golongan bangsawan ini, kami telah ditubuhkan pada kekayaan, yang bergantung kepada kita dan pengetahuan, yang tua-tua yang dipelajari kami menyediakan kuasa motif.
Kemenangan kami telah diberikan mudah oleh hakikat bahawa dalam hubungan kita dengan orang-orang yang kita mahu kita sentiasa bekerja atas chords paling sensitif minda manusia, apabila akaun tunai, apabila ketamakan, apabila ketidakpuasan untuk keperluan material manusia dan setiap satu daripada kelemahan manusia ini, yang diambil sahaja, cukup untuk melumpuhkan inisiatif untuk menyerahkan kehendak lelaki untuk pelupusan beliau yang telah membeli aktiviti-aktiviti mereka
Pengekstrakan kebebasan telah membolehkan kita untuk memujuk rusuhan di semua negara bahawa kerajaan mereka tidak lain hanyalah pramugara orang-orang yang adalah pemilik negara, dan pramugara boleh digantikan seperti sarung tangan lusuh.
Inilah kemungkinan menggantikan wakil-wakil rakyat yang telah meletakkan mereka pada kita boleh, dan, kerana ia memberikan kita kuasa pelantikan.

No comments: