Friday, August 29, 2008

ANWAR PKR, SOROS DAN MAHATHIR


Anwar Ibrahim PKR, MAHATHIR DAN SOROS

suatu agenda soros amerika dan anwar ibrahim untuk melemahkan sistem kewangan atau matawang malaysia dan asia? adakah wujudnya konspirasi ini diantara anwar ibrahim pkr dan mahathir? Gara gara atau percaturan barat secara sistematik untuk menjatuhkan ekonomi asean dan mengaut keuntungan? adakah anwar pkr menjadi salah seorang dalang nya? Mahathir perdana menteri malaysia berlawan dengan ideologi anwar pkr kerana beliau mengetahui bahawa soros dan konco konco amerika ingin menjahanamkan ekonomi malaysia dan asean kerana mengambil burma mengangotai asean atau menerima burma? " tentunya dan pastinaya ada bukti yang kukuh yang kami tidak boleh dedahkan" antara kata lain mahathir mohamed perdana menteri malaysia. Mahathir tentunya telah mengetahui kegiatan soros ini setelah soros secara terang-terangan menentang dan menyuarakan pendapat beliau berkenaan dengan isu burma., walaubagaimanapun seorang juru cakap soros mengatakn tiadanya sebarang kaitan?
Sekiranya tekaan mahahtir salah maka tentu pandangan dan fikiran beliau tidak di kongsi oleh rakan rakan sejawatan dengan mahathir di thailand. thailand juga mengemukakan pandangan yang sama. Soros salah seorang kawan anwar ibrahim pkr di katakan juga pernah mencetuskan incident di Britain pada 1992 dengan berjaya menendang pound sterling keluar daripada European Monetary System. Di sebabkan aktiviti dan kejayananya itu beliau telah di kenali ramai.Kekalahan Bank negara malaysia di anggarkan pada nilai 6 billion dollar!
petikan http://www.irrawaddy.org/article.php?art_id=757
Justru itu adakah anwar ibrahim pkr akan membawa legasi soros dan juga sistem manipulasi ini did dalam budget atau bajet malaysia? sama samalah kita saksikan nanti sekiranya anwar memegang pemerintahan negara malaysia, tentunya anwar akan mengegarkan asean suatu masa kelak,

No comments: