Sunday, August 31, 2008

Bomoh Siam Tawar Khidmat No Bertuah

Rakan saya mengenali seorang orang siam ini di Baling, baru baru ini rakan saya ini seorang cina mengatakan bahawa beliau kesempitan wang, lalu beliau telah mencuba banyak cara untuk mendapatkan nombor bertuah, maka akhirny abeliau bertemu dengan seorang siam yang di kenali dapat meramalkan no berdasarkan tapak tangan beliau, lalu beliau pun mencuba dengan hanya RM 5O, beliau meraih keuntungan puluhan ribu tetapi tarikh dan masa pembelian perlu bergantung kepada profail seseorang itu, Saya bukanlah seorang yang mempercayai bomoh siam tetapi rakan saya ini mengatakan sebaliknya,
jadi tepuk dada tanya selera, kalau ia dapa membantu meringankan beban bagaimana kan? boleh saja, takcuba tak tahu, tak mendaki tak akan bertemu, tanpa berceloteh lebih banyak, ini lama rakan saya itu'
http://bomohsiam.blogspot.com

No comments: