Wednesday, March 7, 2007

Bomoh, Paranormal, Bomoh Siam dan Dunia Melayu

Bomoh, first time bomoh, di rogol bomoh, bomoh cabul, bomoh cikgu rogol, bomoh di rogol first time, bomoh siam,paranormal(mat salleh kot?)

D
iatas adalah sebahagian daripada cerita dan minda Alam Melayu yang masih lagi percaya dan memerlukan khidmat perbomohan, dan disebabkan oleh bomoh juga anak dara di cabul dan anak dara ditinggalkan bersendirian kononya untuk diubati. Ibu bapa yang berwaspada pun mampu di pukau untuk mengubati penyakit yang di sangka paranormal atau mengandungi unsur sihir.

W
alaupun carian kata kunci bomoh tidak sehebat lelaki atau awek melayu, tetapi caian kata kunci ini menyaksikan bomoh dan isu cabul mencabul ini tidak dapat lari dari persada perbomohan di malaysia. Yang menjadi jenaka, kita masih lagi percaya akan keampuhan bomoh siam, kemana agaknya lari bomoh atau para normal indonesia,tak masuk di dalam senarai teratas? mungkin kita masih mempunyai kepercayaan yang menebal tentang sihir bomoh siam no satu?

Tetapi mana mungkin jika bomoh siam masih hebat tidak terjual lah satellit dan sayarikat milik nasional kerajaan thai kepada singapura?Mungkin kini Bomoh singapura telah mendahului kehebatan para normal di asia tenggara?

Isu bomoh telah menjadi suatu isu yang sentiasa berulang ulang, bukan sahaja di kalangan Melayu tetapi juga di kalangan masyarakat cina, india dan pelbagai lagi.

Lihat sahaja selepas sembahyang jumaat, bomoh pun menjual cincin hikmat di tepi jalan.

Tetapi saya rasalah, jika ada bomoh meayu, atau bomoh siam atau paranormal indonesia yang mampu membomohkan Google, Yahoo atau MSN untuk pegasihan menjadi ranking no satu saya rasa era perbomohan ini mampu diangakt ke persada IT. Kita telah mendengar ilmu sim card yang boleh di isi hanya melalaui jampi serapah di indonesia, anda mahu kebal, pengasihan, silat tanpa belajar? cari sahaja , ada bomoh di indonesa yang mampu mengisi dari jarak jauh dengan hanya khidmat pesanan ringkas? artikel esok akan saya linkan pesantren dan bomoh terbabit.

Tetapi mungkin bomoh ini perlu menyekolahkan Jin Jin atau Khadam mereka supaya belajar ilmu Optimasi, ya pak, ilmu optimasi untuk kedai di alam maya.

Inlah realiti dunia para pembaca, cuba lah gunakan minda dan akal yang diberikan. mana mungkin ya tuan puan dan saudari, jika setiap kali billion pencari internet menaip apa apa caraian maka jumpalah laman blog saya di no 1! Hebat bukan, walaupun seminit, atau setengah jam, bisa menjana jutaan uang? yah ada bomoh atau pak kiai yang mampu, mungkin duit yang bakal di jana akan dapat membantu anak yatim dan orang kurang upaya dan miskin.

Inilah medan tempur alaf 21, bersilat dan berbomoh bukanlah di padang ditengah gelap pekat dan menunjuk dengan parang tak lut, atau membuatkan anak daralari malam!

Ya bapak bapak, guru guru, kiai kiai, apa bisa bomohkan si Google, Si MSN, Si Yahoo, saya mahu kalau boleh

wallla hua alam
Tiada yang mustahil dengan Izin Allah. Manusia, Jin dan setiap satu atom tidak mampu memudaratkan kita tanpa izin tuhan semesta alam, sama samalah kita fikirkan yan sidang pembaca

1 comment:

Rahmat said...

Rawatan pengasih ilmu putih jarak jauh/jarak dekat

-tunang/kekasih berpaling hati
-minyak pengasih
-pelaris niaga
-pelet
-pemikat
-buka aura
-santau sum power
-pelaris dalam galian
-santau angin
-santau tepuk bantal
-santau patung
-santau Siam
-santau di Kedah
-ilmu pengasih
-ilmu penunduk
-buka aura

Insha allah semua masalah bole selesai berkat ridho dan izin maha kuasa amin...

WhatsApp +62 887 4351 35870