Wednesday, March 7, 2007

Antara Wanita dan Lelaki Malaysia

Wanita dan lelaki sememangnya berbeza, positif negatif, ying and yang? emosi sensitivity dan pelbagai lagi. Wanita dan lelaki? trend yang berlainan, kegemaran yang berlainan? Internet juga sama, apa yang wanita mahukan dan apa yang lelaki mahukan? Adakah Lelaki akan sentiasa mengejar kehendak sexsual dan wanita inginkan keselamatan dan kesejahteraan atau payung dan perlindungan lelaki?

Carian kata kunci lelaki atau wanita tidak semestinya mencerminkan apa yang dicari atau gender mana yang mencari tetapi ianya dapat lah ditafsirkan dan menjadi indicator sex untuk Malaysia.

wanita, Mingguan wanita, pencinta wanita, majalah wanita dan wanita melayu adalah antara kata kunci yang tertinggi untuk carian perkataan wanita, keputusan seo book march 2007,

Analisis; secara general atau awam, perkataan wanita adalah generic, mingguan wanita adalah majalah terbitan khas untuk wanita, jadi golongan wanita Malaysia atau melayu yang mana majalah ini adalah majalah wanita menjadi indicator yang wanita melayu gemar membaca. pencinta wanita agak rumit untuk di analisa, pada pendapat penulis carian ini di lakukan oleh kedua dua gender, baik lelaki maupun wanita, untuk apakah pencinta wanita? mari kita lihat keputusannya! Google ranking melibatkan lagu, jadi gender ini hanyalah untuk hiburan belaka, majalah wanita mndominasi tempat keempat , sekali lagi wanita melayu dan wanita malaysia menjadikan bacaan sebagai suatu aktiviti, tahniah kepada sharizat, nampaknya kempen atau modal insan untuk wanita melayu telah berjaya. wanita melayu di tangga berikutnya mungkin melambangkan lelaki yang mahukan gambar wanita melayu? mari kita lihat apa keputusan google?
Ada sebuah laman wanita melayu yang berbentuk ilmiah, bagus sekali nampaknya wanita melayu sedang bergerak ke hadapan di dalam segi gender competitiveness.

Baiklah sekarang kita kembali kepada isu lelaki, marilah kita lihat akan keputusannya
lelaki, gambar zakar lelaki, lelaki melancap, rahsia lelaki, gambar lelaki melancap, lelaki gay,
agak menakutkan? bukan? berbeza dan amat ketara sekali kata kunci lelaki ini berbanding dengan kata kunci wanita, gambar lelaki mungkin bukan lelaki yang mencari? boleh juga di tafsirkan wanita yang mencari gambar tersebut? mungkin juga wanita malaysia terpecah dua antara ilmiah dan juga nafsu? lelaki gay pula mungkin dicari oleh lelaki melayu yang homosexual?

Inilah perbezaan ketara, kerana tiada kata kunci di tangga teratas yang mencari majalah lelaki atau bahan baca lelaki, nampaknya pak lah atau umno kenalah menjadikan modal insan untuk lelaki melayu malaysia sebagai keutamaan.

No comments: