Monday, May 7, 2012

Rahsia Wanita

Pernahkah anda memberitahu seorang wanita yang anda benar-benar sukakan dia, dan kemudian untuk beberapa sebab pelik dia bertukar sejuk seperti ais - dan berhenti kembali panggilan anda? Jika ya, anda akan mahu untuk membaca setiap perkataan artikel ini baru David D.. Anda akan menemui rahsia untuk menyelesaikan masalah ini UNTUK BAIK.
Saya ingin memberitahu anda kisah ...
Ia adalah satu kisah yang mungkin anda mencari pelik biasa. Jangan terkejut.
Suatu masa dahulu, ada seorang lelaki yang sangat tertarik dengan wanita tertentu.
Pada mulanya, beliau hanya merupakan satu lagi wanita yang menarik ... tetapi semakin dia mendapat tahu beliau, lebih dia mula merasa tertarik kepadanya ... dan lebih banyak masa beliau menghabiskan dengan dia, lebih banyak tarikan yang berkembang menjadi alat tambahan emosi yang mendalam dan kasih sayang untuknya.
Tetapi ada satu masalah.
Sebagai lampiran emosi berkembang lebih kukuh dan kuat, beliau juga menjadi lebih dan lebih tidak selamat.
Mengapa?
Kerana dia tidak dapat memberitahu sama ada atau tidak dia berasa cara yang sama ke arah beliau.
Kadang-kadang dia akan berkata perkara-perkara seperti "Anda adalah begitu penting kepada saya" dan "Saya gembira yang anda berada dalam hidup saya" ... tetapi tiada apa-apa jua pernah berkembang melepasi peringkat "persahabatan".
Terdapat pelukan sekali-sekala, ciuman sekali-sekala di pipi dari beliau ... dan sekali walaupun beliau memegang tangannya untuk masa yang lama semasa dia berbincang mengenai isu emosi.
Tetapi sesuatu yang tidak kena dengan gambar.
Dia hanya tidak bertindak seperti seorang wanita yang telah "jatuh cinta". Dia bertindak seperti rakan.
Ketidak-stabilan bahawa dia merasa menjadi lingkaran yang dikuatkan sendiri ... dan lebih tidak selamat beliau menjadi, lebih takut dia meningkat "skru sesuatu" dengan mencium isteri atau meminta beliau untuk menjadi teman wanitanya.
Tambahan pula, lebih tidak selamat dia menjadi, kurang masa dia seolah-olah mahu dihabiskan bersama dia.
Selepas menghabiskan hari dan malam obsessing ke atas gadis ini, lelaki itu akhirnya tiba pada kesimpulan bahawa jika dia hanya tahu perasaan beliau, bahawa dia akan berasa dengan cara yang sama.
Jadi dia membuat satu langkah berani.
Beliau DIBERITAHU HER bagaimana dia berasa.
Dia mengakui bahawa dia adalah cinta, dan yang dia akan melakukan apa-apa dengan dia.
Wanita itu juga memandangnya dengan perasaan belas kasihan di matanya dan berkata, "Terima kasih ... Saya benar-benar bermakna ... tetapi saya tidak mahu keadaan kucar-kacir sehingga persahabatan kita ... anda terlalu penting untuk saya ...".
Ini hanya keliru lelaki itu.
Dia tidak tahu bagaimana untuk mengambil ...
Adakah ini bermakna bahawa dia benar-benar sayangkan beliau juga, tetapi dia takut sesuatu?
Adakah ini bermakna bahawa dia tidak bersedia untuk hubungan jangka panjang?
Adakah ini bermakna bahawa dia tidak cinta kepadanya, tetapi bahawa dia telah cuba untuk memberinya pembayang?
Adakah ini bermakna bahawa dia tidak pernah cuba cukup keras?
Adakah ini bermakna bahawa beliau perlu meletakkan segala-galanya dalam talian dan BENAR-BENAR biarkan dia tahu bagaimana dia merasakan?
Beliau akhirnya membuat keputusan bahawa dia tidak dapat meneruskan seperti ini lagi ... dia terpaksa dengan dia.
Beliau terpaksa memastikan bahawa dia tahu betapa banyak dia mahu dengan dia ... jadi dia telah mengambil langkah yang besar, telah membelikan hadiah simbolik, dan menulis surat yang panjang, dan panjang ... lagi mengakui perasaannya.
Dan kemudian tidak pernah terfikir oleh berlaku.
Dia tidak menjawab.
Beliau menyeru tiga kali sehari selama hampir seminggu sebelum sampai beliau.
Dia membuat alasan tentang menjadi sangat sibuk, dan berkata, "Saya akan cuba untuk memberikan anda panggilan tidak lama lagi, saya perlu pergi" ... dan digantung sehingga ...
... Tetapi dia tidak pernah mendapat panggilan kembali.
Sepanjang bulan-bulan berikutnya, lelaki itu cuba sedaya upaya untuk memahami apa yang berlaku ... dan apa yang berlaku.
AKHIR
OK, saya kembali.
Sekarang, tidak adalah bahawa cerita manis?
Jantung pemanasan, kan?
Saya tahu, saya perlu menyimpan kerja hari saya, dan tidak mengambil menulis novel romantis ...
Sekarang, mari kita bercakap tentang cerita itu.
Bahawa cerita pada dasarnya adalah sebuah mitos.
Dan saya tidak bercakap tentang fiksyen di sini.
Saya bercakap mengenai cerita bahawa cincin benar bagi majoriti besar lelaki. Cerita yang tak habis-habis.
Kisah yang bergema di peringkat yang mendalam kerana anda boleh MENGENALPASTI dengannya.
Dan mengapa ini bergema cerita tertentu bagi kebanyakan lelaki?
Kerana kami semua berada di sana dalam satu cara atau lain ... pada satu masa atau yang lain ... dan ramai di antara kita telah berada di sana kerap dalam kehidupan kami.
Satu lagi perkara yang memberikan cerita ini khususnya banyak kuasa adalah emosi yang kuat negatif bahawa ia membangkitkan ... sebagai hasil daripada pengalaman negatif yang kuat bahawa ia mengingatkan kita ...
Cerita dan situasi seperti ini benar-benar mempesona saya.
Mereka mempesona saya kerana saya melihat mereka sebagai satu peluang kepada MEMAHAMI dan MENYELESAIKAN teka-teki yang mereka wakili.
Dalam situasi ini, saya fikir ada penyelesaian.
Dan ia terletak dalam memahami rahsia bahawa wanita tahu tetapi lelaki JANGAN.
Dan rahsia yang diturunkan kepada realiti bahawa jika seseorang wanita itu tidak tertarik kepada seorang lelaki, semua percubaan untuk mengaku cintanya, menyakinkan beliau untuk menyukainya, dan mahkamah beliau berbalik.
Dalam erti kata lain, mereka bukan sahaja JANGAN KERJA, mereka sebenarnya memburukkan lagi keadaan.
By the way, jika anda mahu pendidikan yang mendalam tentang bagaimana untuk membuat seorang wanita merasa FAST telah menarik untuk anda, maka pastikan eBook saya di sini: http://www.DoubleYourDating.com/18228/
Dalam erti kata lain, benda yang sangat bahawa seorang lelaki cuba untuk membuat seorang wanita SEPERTI KEPADA menjadikan beliau TIDAK suka kepadanya. Mereka membuat jangka beliau.
Semua mereka niat besar dan dedikasi emosi punca sebenar lelaki itu berasa mereka untuk melakukan perkara-perkara yang menjadikan beliau pergi.
Ia menghisap.
Dan saya berharap bahawa dengan menerangkan proses bagaimana ini berlaku kepada anda, saya akan membantu anda mengelakkan keadaan ini yang menyakitkan di masa depan anda sendiri ...
THE "EWWW SEGERA"
Saya sentiasa terpesona dengan idea bahawa kita manusia tidak sentiasa memahami mesej yang kita sedang berkomunikasi kepada orang lain ...
Selalu kita berfikir bahawa kerana kita MAHU untuk menyampaikan mesej bahawa orang lain akan secara SEMULAJADI memahami apa yang kita sedang berusaha untuk mengatakan.
Pernahkah anda melihat seorang lelaki di kereta asing yang mempunyai roda di atasnya kos yang lebih daripada kereta sendiri ... dengan letupan stereo ... dan 1 muffler yang entah bagaimana menguatkan bunyi mentah motor 4-silinder ...?
Pernahkah anda berfikir kepada diri anda sendiri "Saya tidak fikir bahawa kereta menyampaikan mesej kepada wanita yang difikirkannya ia adalah" ...?
Ya, telah Aku ada terlalu.
Inilah perjanjian itu:
Jika anda melakukan sesuatu untuk "biarkan seorang wanita tahu bagaimana anda merasa" ... tetapi dia tidak tertarik kepada anda, maka ia akan untuk berbalik.
Ia akan mencetuskan perasaan yang suka untuk memanggil "Segera Ewww".
Ewww Segera adalah sama berkuasa sebagai tindak balas fizikal dan emosi tarikan.
Apabila seorang wanita merasakan, KAU PERBUAT.
Sudah selesai.
Ia seperti yg terantuk SPIKE kereta api ke dalam keranda.
Apabila seorang wanita merasakan Ewww Segera, dia akan mula berkelakuan berbeza.
Pendek kata, dia akan hilang.
Jadi di mana saya mendapat konsep "Segera Ewww"?
I got it dari WANITA.
Saya sebenarnya telah mendengar wanita BEBERAPA menggunakan perkataan "Ewww" apabila menerangkan bagaimana mereka merasakan tentang seorang lelaki yang telah "mengaku cintanya" ... Sudah tentu, ini adalah orang yang tidak disukai sebagai balasan.
Jadi apa yang menyebabkan Ewww Segera?
Dan mengapa seorang wanita akan merasa ke arah seorang lelaki yang cuba untuk lebih baik ... seorang lelaki yang telah memberi hadiah atau memberitahu bagaimana dia merasakan?
Kerana jika anda berfikir tentang dari perspektif HER, anda akan menyedari bahawa ketika ini anda melakukan sesuatu untuk "mengaku", anda telah mencipta satu TITIK PERUBAHAN dalam hubungan.
Sehingga titik itu, anda tidak merbahaya.
Maksud saya, wanita sentiasa tahu bagaimana lelaki berasa.
Dia sudah tahu anda mahu beliau.
Dia tahu dari awal.
Tetapi sekarang yang anda telah mula mengejar dan bercakap tentang perasaan anda, anda telah mencipta satu TENSION NEGATIF ​​yang SANGAT tidak selesa.
Anda telah mencetuskan emosi yang menjijikkan kepada wanita. Dan ia tidak engkau menengking menyergah mereka.
Dalam ringkasan ...
Anda tidak boleh membuat seorang wanita seperti kamu "atau" menukar cara dia berasa tentang anda "dengan melakukan perkara-perkara yang bagus untuk dia ...
Melakukan perkara-perkara "baik" untuk seorang wanita yang tidak tertarik kepada anda sakit. Ia backfires. Lebih buruk lagi, ia mencipta "Ewww Segera" rasa yang membuat supaya dia JANGAN akan menyukai anda.
Manusia membuat kesilapan ini berulang-ulang kali dalam hidup kerana mereka lakukan apa yang MEMBUAT SENSE kepada mereka. Yang mereka lakukan kerana mereka tidak mempunyai pemahaman tarikan.
Maksud saya, Jika anda mempunyai rakan, dan anda suka kepada mereka, dan anda mahu membuat mereka menyukai anda lebih ... dan anda beberapa perkara yang bagus untuk mereka, mereka mungkin akan menyukai anda.
Sebaliknya ...
Jika anda mempunyai seorang wanita yang anda "suka" dengan cara yang romantis, dan dia tidak "rasa" untuk anda, dan anda melakukan sesuatu yang baik untuknya kerana anda mahu HER menyukai anda, ia akan memakan diri ... dan dia akan bukan sahaja TIDAK menyukai anda lebih, dia akan jarak yang paling mungkin diri daripada anda.
Guys berfikir bahawa mereka perlu untuk berkomunikasi apabila mereka suka seorang wanita ... seolah-olah itulah sebahagian daripada proses yang perlu mendapat seorang gadis.
Dalam fikiran mereka, ia pergi seperti ini:
Seperti> beliau Beritahu dia yang anda suka dia> Dia sukakan anda
Baik ingat ... jika anda mengikuti corak ini diri anda dengan wanita yang tidak tertarik kepada anda, maka ia akan memakan diri.
Jika dia tidak ke anda, maka ia akan seperti ini:
Dia memikirkan anda sebagai rakan> Anda memberitahunya yang anda suka dia> Beliau mendapat "Ewwws Segera" dan tidak pernah mahu berada di sekeliling anda sekali lagi ...
JAWAPAN
Terdapat benar-benar DUA jawapan kepada masalah ini.
Jawapan yang pertama adalah apa yang perlu dilakukan jika anda berada dalam situasi di mana anda suka seorang gadis tertentu, tetapi anda tidak tahu jika dia suka anda kembali.
JANGAN GET LEBAT dengannya.
Jangan beli hadiah besar dan menulis surat cinta ...
Jangan hantar bunga ros sedozen 10 kerjanya dengan tidak mengatakan "Daripada peminat rahsia".
Jangan memanggil tiga kali sehari.
Dan tidak mengaku kesalahan CINTA ANDA untuknya.
Jika anda ingin tahu bagaimana dia merasakan tentang anda, KISS HER (dan menggunakan "Ujian Kiss" yang anda belajar di laman web saya dan dalam buku saya).
Sebagai amalan biasa, tidak lebih berat daripada HER. Gunakan ISYARAT dari beliau untuk mengetahui bagaimana dia berasa ... dan jika anda tidak tahu bagaimana untuk membaca dan membuat isyarat tersebut, maka BELAJAR.
Meminta seorang wanita jika dia berminat dalam anda dengan cara yang romantis, atau jika anda adalah "jenis itu" sebenarnya akan MENGHILANGKAN kemungkinan bahawa dia akan menyukai anda.
Benar-benar.
Jawapan yang KEDUA adalah untuk tidak masuk ke dalam situasi ini khususnya dalam TEMPAT PERTAMA. Mengelakkan ia sepenuhnya.
Dan bagaimana seseorang berbuat demikian?
Satu melakukan bahawa dengan mewujudkan tarikan dari awal.
Seseorang itu bahawa dengan memahami dinamik bagaimana dan mengapa wanita mempunyai tindak balas fizikal dan emosi tarikan dicetuskan.
Satu adakah itu dengan mengetahui apa yang anda lakukan DARI AWAL.
Dan apakah cara yang terbaik untuk mempelajari kemahiran BAHAWA?
Saya fikir anda tidak suka bertanya ...
Cara yang paling mudah untuk belajar bagaimana membuat wanita merasa tarikan untuk anda adalah untuk dapatkan satu salinan eBook saya, dua kali Dating anda.
Saya telah menghabiskan beberapa tahun yang kini mengkaji cara bahawa lelaki yang berkomunikasi "Naturals" menggunakan kata-kata mereka, nada suara dan bahasa badan yang membuat mereka MAGNETIK kepada wanita.
Dan saya akan memberitahu anda ... ia bukan sihir.
Anda tidak perlu untuk menjadi kaya, kacak, atau muda.
Dan anda tidak perlu menjadi BERTUAH.
Apa yang anda JANGAN mempunyai lakukan adalah BELAJAR.
Ia adalah satu kemahiran, dan saya dengan jujur ​​mempercayai bahawa manusia SEBARANG boleh belajar jika dia mahu.
Tetapi anda tidak mungkin keluar oleh "percubaan dan kesilapan". Kebanyakan kunci untuk membuat wanita merasa tarikan tidak "jelas" pada semua.
Malah, ramai daripada mereka tidak masuk akal ... dan ia perkara yang LAST yang anda lakukan dalam keadaan tertentu jika anda tidak mengetahui RAHSIA.
Saya memberitahu anda, buku ini akan menunjukkan kepada anda cara. Saya menjamin bahawa program ini dengan segera akan menukar cara anda berkelakuan di seluruh wanita.

No comments: