Monday, May 7, 2012

Protocol Yahudi Pengenalan

Apa yang Protokol Said Telah Selesai oleh orang-orang Yahudi
 
Pada tahun 1905, profesor Sergyei Nilus, seorang pegawai Jabatan Agama Asing di Moscow, telah menerbitkan sebuah buku yang mengandungi apa yang dikatakan sebagai protokol MESYUARAT tua-tua yang MEMPELAJARI ZION. Satu salinan penerbitan Nilus asal terletak di Muzium British di London, yang mengandungi tarikh penerimaan, OGOS 10, 1906. Protokol ini telah berkata untuk memberi bahan alamat yang dihantar di Switzerland pada tahun 1897 kepada bulatan terdalam raja-raja Yahudi Antarabangsa. Mereka berkata untuk mendedahkan pelan rahsia untuk penguasaan dunia seperti yang direka-reka oleh Negara Yahudi selama berabad-abad, seperti yang dibangunkan melalui umur dan disunting oleh tua-tua mereka sehingga tarikh tersebut.
Orang-orang Yahudi, sudah tentu, telah dengan tegas menafikan bahawa mesyuarat yang "Penatua dipelajari" pernah berlaku, atau bahawa apa-apa rahsia Yahudi antarabangsa organisasi atau konspirasi wujud. Dan walaupun mereka mendakwa bahawa Protokol pemalsuan (definisi pemalsuan salinan tanpa kebenaran asal! Dalam hal ini, dan sejak orang-orang Yahudi tidak mahu kewujudan mereka kepada dunia, mereka mungkin ADALAH pemalsuan!), Dan mempunyai membelanjakan kekayaan untuk menindas dan mencemar nama baik mereka, walaupun membuat ia haram untuk memiliki mereka di sesetengah negara, mereka tidak pernah cuba untuk menangani atau menjawab soalan sebenar bahawa kewujudan dokumen tersebut menimbulkan: Adakah mereka memenuhi Protokol sambil mendakwa mereka tidak menulis mereka? Ya.
Kemudian, apakah perbezaan sama ada mereka menulis mereka atau tidak?
Ramai ulama telah mengambil perhatian surat-menyurat antara nubuatan-nubuatan Protokol dan memenuhi mereka. Kita dapat melihat Protokol sedang dijalankan perkataan-perkataan dalam kuasa dunia orang-orang Yahudi di atas telah dicapai. Ini adalah tipu daya yang sangat bermotivasi yang terlibat dalam konspirasi di seluruh dunia untuk mewujudkan Israel. Mereka menguasai media untuk mencapai itu, dan mereka masih memiliki semua.
Orang-orang Yahudi di bahagian atas, orang-orang yang pengkomplot terhadap semua manusia hari ini dan sentiasa mempunyai kuasa mendapat dan mengekalkan melalui penguasaan dunia dan kawalan semua cara-cara komunikasi (media) Apakah broker kuasa Yahudi ini telah mencapai hari ini terlalu ketara diketepikan atau disifatkan sebagai hanya berlaku secara kebetulan. Kebanyakan orang Yahudi sudah tentu menyedari ini walaupun mereka tidak terbabit. Namun mereka menyokong Protokol Kebanggaan Yahudi negara, dan oleh itu sentiasa lari aspek ini Protokol sepenuhnya.
Apabila Protokol mula-mula diterbitkan, mereka naskah yg dicetak drama yang masih belum dilaksanakan. Tetapi hari ini ia telah berjalan selama lebih 80 tahun, dan tajuknya ialah "Era ke-Dua Puluh."
Idea-idea pembangunan kuasa yang digambarkan di dalamnya bergerak di atas pentas kontemporari kami, memainkan bahagian diramalkan dan menghasilkan peristiwa-peristiwa yang diramalkan. Jadi, walaupun anda tidak percaya dalam kesahihan dokumen ini luar biasa, satu perkara anda tidak boleh menafikan memenuhi mereka. Anda boleh melambungkan Protokol ke luar tingkap, jika anda mahu, tetapi anda tidak boleh menafikan hakikat bahawa semua tipu daya mereka, dirancang dan diramalkan sama ada pun berlaku, atau yang berlaku sekarang.
Ini adalah bukti terbesar ketulenan mereka: Bahawa mereka kini dipenuhi. Protokol menghuraikan apa yang "tua-tua dipelajari Zion" merancang untuk berbuat hampir 100 tahun lalu dan telah dicapai.

No comments: